Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

În zece ani, prețurile la carne kosher s-au dublat

Autor: Miruna Sorescuvineri, 22 ianuarie, 2016

Economiștii Anthony Tricot si Andrea Silberman au constatat că stilul de viață evreiesc costă, în Marea Britanie, cu12.700lire sterline mai mult pe an. Familii evreiești ajung să plătească un plus £ 12,700 pentru a mânca Kosher, spun Tricot și Silberman.

 

Prețul pe care comunității evreiești din Marea Britanie îl plătește pentru produsele alimentare kosher a fost prezentat la Limmud din acest an, un eveniment dedicat învățării tradițiilor evreiești.

 

„Am construit un” Index  al puiului Kosher „- un coș de bunuri reflectă produse care evreii sunt susceptibile de a le cumpăra, în scopul de a duce un stil de viață evreiesc – și am comparat prețurile cu echivalentele produselor non-evreiești,” au declarat cei doi analiști,într-un articol de specialitate.

 

Un factor care contribuie semnificativ la aceste cheltuieli suplimentare este dat de  costul alimentelor. Atunci când se compară costurile din măcelăriile kosher din Londra. Astfel, costurile produselor din lanțul de magazine Kosher Deli este mai mare decât ale produselor din lanțul Tesco: pentru cinci produse – pui întreg, carne de vită tocată, întreg de curcan, carne de vită cubulețe si pulpe de pui – a rezultat că prețul de carne cușer a fost, în medie, de două ori mai mare decât a cărnii normale, din supermarket.

 

De exemplu, costul unui pui întreg la Kosher Deli este de £ 4.19, în comparație cu puiul de la Tesco pui la £ 2.48. Datele colectate de la economiștii au arătat că prețurile la carne kosher s-au dublat în ultimul deceniu, în comparație cu prețurile la carne non-cușer, care au crescut cu 40%.

Brand Finance Top 2018 : Danone, cea mai valoroasă marcă de lactate din lume
Autor: Nora Marin  /   joi, 12 iulie 2018

Nestlé a dominat clasamentul mărcilor alimentare, potrivit unui nou raport al firmei independente de evaluare și strategie de consultanță Brand Finance, însă creșterea companiei chinezești de lapte Yili a fost impresionantă.   Valorând 19,4 miliarde de dolari, Nestlé a revendicat din nou titlul celui mai valoros brand...

FAO: Indicele prețurilor a crescut în luna mai din cauza lactatelor
Autor: meatmilk  /   luni, 11 iunie 2018

(Comunicat) Prețurile la produsele alimentare la nivel mondial au crescut în luna mai, înregistrându-se o creștere semnificativă a prețurilor la produsele lactate. Indicele FAO pentru prețurile alimentelor a înregistrat în medie 176,2 puncte în cursul lunii mai, în creștere cu 1,2% față de luna aprilie.   Indicele FAO...