Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Încă un magazin BILLA în Braşov

Autor: Meat MIlkmiercuri, 16 octombrie, 2013

BILLA România inaugurează astăzi, 15 octombrie cel de al-IV-lea magazin din orașul Braşov. Noul supermarket, situat pe strada Spicului, cartierul Bartolomeu, în zona Avantgarden, se va deschide la ora 7:00 și va oferi clienților peste 8.500 de articole.

Deschiderea acestui magazin vine în continuarea strategiei de expansiune a companiei, prin care aduce clienților cele mai bune produse la prețuri speciale. Sperăm că prin acest nou supermarket să ajungem cât mai aproape de clienții noștri, astfel încât tot mai mulţi să beneficieze de ofertele și serviciile BILLA România” a declarat Sorana Georgia Director General BILLA România.

Cel de-al IV-lea magazin din Braşov pune la dispoziţia clienților o multitudine de produse proaspete livrate zilnic. Printre acestea se numară: legume, fructe, produse de panificație și patiserie sau produse preparate și semipreparate de la vitrina de Delicatese.
Brașovenii vor avea parte şi de o gamă largă de sortimente de carne proaspătă, precum și de o multime de alte produse, de la alimente de bază sau băuturi, până la articole cosmetice şi de menaj.

Magazinul din zona Avantgarden se va deschide cu o promoţie specială: pentru fiecare 50 RON din valoarea bonului de casă, clienții BILLA România vor primi un bon valoric de 10 RON, în perioada 15 – 23 octombrie 2013.

Orarul de funcționare al noului magazin din Braşov va fi de luni până sâmbătă, de la 7 la 22, iar duminică de la 8 la 22.

REWE International AG este liderul de piață în Austria pe sectorul de produse alimentare și de drogherie și unul dintre cei mai mari angajatori din țară. La nivel internațional, REWE International AG are un număr total de 72.000 de angajați care lucrează în aproximativ 3.600 de magazine. În anul 2011, cifra de afaceri a companiei a crescut la 12.83 miliarde de euro.

Compania este parte a REWE Group, unul dintre cele mai importante grupuri din Europa care activează în retail și turism. În prezent, 323.000 de angajați lucrează în cadrul REWE Group în 13 țări europene, iar cele aproximativ 15.700 de magazine au generat o cifră de afaceri de peste 48 de miliarde de euro.

REWE International AG are sediul central în Wiener Neudorf și operează rețelele BILLA, MERKUR, BIPA, PENNY și ADEG, precum și numeroase branduri proprii. Compania este de asemenea activă pe piața de turism din Austria, prin BILLA Reisen, JAHN REISEN, MERKUR IhrUrlaub și PENNY PACK´N´GO. În plus, REWE International AG operează cu succes pe segmentul de supermarketuri în Italia și în alte șapte țări din Europa Centrală și de Est: Bulgaria, Croația, Republica Cehă, România, Rusia, Slovacia și Ucraina.

BILLA România
BILLA este prezentă pe piața din România din februarie 1999 când a deschis primul supermarket din București. În prezent, BILLA operează 72 de magazine în cele mai importante orașe din România. Principalele valori BILLA sunt calitatea ridicată, prețurile scăzute și varietatea produselor. Compania deține brandurile proprii Clever, MY și BILLA, Clever fiind una dintre cele mai cunoscute și apreciate mărci proprii din România. BILLA România este unul dintre cei mai importanți anagajatori din România și a creat până în prezent peste 3.500 de locuri de muncă în întreaga țară.

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...