Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Industria alimentara germana, un domeniu bun pentru investitii

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Industria alimentara din Germania este stabila, in ciuda crizei economice, fiind astfel un mediu bun pentru investitii, sunt de parere analistii. Cererea din partea consumatorilor domestici este statornica, in timp ce conditiile favorabile de productie si conexiunile avantajoase de export fac Germania un mediu atractiv pentru investitii desi criza economica nu a luat sfarsit.

Potrivit ultimelor analize ale pietei germane, consumatorii nu fac rabat de la calitatea alimentelor pentru a economisi, lucru confirmat de cererea pentru produsele organice si hrana sanatoasa. Astfel, investitotirii pot conta pe cererea stabila in industria alimentara germana, o piata cu un venit adus de consumatorii individuali de 221 miliarde euro. Exporturile de alimente din Germania au crescut anul trecut cu 14,4%, la 42,4 miliarde de euro, in timp ce numai exporturile catre tarile membre UE au avut un avans de 30,2%.

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P'tit Quebec și aMOOza.   Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu...

Drupa 2020: Tendințe în tehnologia imprimării ambalajelor
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

AIPIA (Asociația Industriei de Ambalaje Active & Inteligente), colaborează intens cu organizatorii târgului cu Drupa 2020, pentru a prezenta ultimele tendințe și tehnologii Active & Intelligent Packaging.   În acest sens, Eef de Ferrante, CEO al AIPIA, a vorbit în cadrul Congresului Mondial al Asociației, care s-a...