Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Industria mondială a cărnii se concentrează pe sustenabilitate

Autor: Nora Marinmiercuri, 27 noiembrie, 2019

Din ce în ce mai multe companii de procesare a cărnii din întreaga lume își fixează obiective de sustenabilitate, cu actualizări care sunt publicate pe baza rezultatelor financiare, se arată într-o sitenză publicată de Global Meat News.

 

În SUA, Smithfield a investit sume importante pentru a se asigura că protejează mediul, lucrând la numeroase proiecte în același timp, deseori cu furnizorii de energie, arătând că o colaborare poate fi calea de urmat, pe această problemă.

 

Alte întreprinderi fac primii lor pași pe acest drum: Charoen Pokphand Foods, din Thailanda, tocmai a lansat ambalaje verzi pentru gama sa de carne și a introdus standarde de bunăstare pentru producția sa de carne de rață.

 

Charoen Pokphand nu este singura afacere din carne care a investit în ambalaje sustenabile din punct de vedere ecologic. Procesatorul irlandez de carne de vită a prezentat noile sale ambalaje durabile ​.

 

La începutul acestei luni, Hybu Cig Cymru – Meat Promotion Wales (HCC) a lansat o campanie de marketing de 250.000 lire sterline, pentru a evidenția modul în care este produsă carnea de miel și carnea de vită.

 

Quality Meat Scotland (QMS) a desfășurat recent o campanie de sensibilizare a consumatorilor, dar, mai ales, a specialiștilor din domeniile calității și provenienței cărnii IGP Scotch Beef, Scotch Lamb IGP și Special Selected Pork și a afirmat că „demersul a produs rezultate impresionante”.

 

În Irlanda, Bord Board Bia, de asemenea, a discutat despre importanța prezentării în campanii publicitare a producției durabile de carne.

 

Aceste companii și organisme și-au dat seama că salvarea planetei poate fi și profitabilă și nu va trece mult timp până când mai mulți procesatori se vor alătura lor în acest demers.

”New Deal for Consumer ”și noile principii de informare în on-line a consumatorilor
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 26 iulie 2019

Recent, comunitatea europeană de afaceri și comerț reunită sub sigla Eurocommerce, și-a prezentat în mod voluntar un nou instrument de informare destinat consumatorilor care fac achiziții on-line.   Scopul inițiativei este acela de a ajuta companiile să găsească modalități mai bune de prezentare a informațiilor către...

Canada încurajează imigrația specialiștilor în procesarea cărnii
Autor: meatmilk  /   miercuri, 10 aprilie 2019

Consiliul Canadian al Cărnii (CMC) a salutat miscarea Guvernului de la Otawa care a introdus un program pilot de imigrare de trei ani, pentru a sprijini imigrația specialiștilor și muncitorilor non-sezonieri, cu norma intreaga și care sa includa o cale catre rezidenta permanenta, pentru a fi angajați de companiile de procesare a...