Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Ins: mai putine bovine si porcine in 2008

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Efectivele de bovine si porcine inregistrate in Romania la data de 1 decembrie 2008 erau in scadere fata de numarul de animale din anul anterior, iar efectivele de ovine, caprine si pasari au inregistrat cresteri, a anuntat Institutul National de Statistica (INS).

Scaderea efectivelor de bovine si porcine din anul 2008 a fost cauzata in special de conditiile climatice nefavorabile din anul 2007, cand s-a inregistrat scaderea productiei de furaje si implicit la cresterea numarului animalelor sacrificate, arata INS. Numarul total de bovine era, la 1 decembrie 2008, de 2,68 milioane de capte, in scadere cu 4,8 % fata de aceeasi data a anului anterior, iar efectivul matca, in care sunt incluse vaci pentru lapte, bivolite si junici pentru reproductie, a scazut de asemenea, cu 5,4 %, la 1,63 milioane de capete.

Numarul de porcine a scazut cu 6,0 %, la 6,17 milioane de capete, iar efectivul matca – scroafe de prasila, a fost mai mic cu 14,9 % la 1 decembrie 2008 fata de aceeasi perioada din 2007. In acelasi timp, numarul total de ovine si caprine a avansat cu 4,8%, la 9,78 milioane de capete, iar efectivul matca – oi, mioare si capre, s-a majorat cu 5,3 %, la 8,33 milioane de capete. Numarul total al pasarilor a inregistrat o crestere cu 2,8 %, ajungand la 84,37 milioane de capete, iar efectivele de pasari ouatoare au crescut cu 0,7 %, la 45,52 milioane de capete.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...