Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

INSSE: În 2016, consumul de carne din România a crescut ușor

Autor: meatmilkmiercuri, 13 septembrie, 2017

Consumul de carne din România este la un nivel relativ scăzut comparativ cu standardele din țările dezvoltate, consumul mediu lunar pe o persoană fiind de 3,39 kilograme, se arată într-o publicație a Institutului Național de Statistică (INSSE) transmisă la solicitarea Agerpres.

 

În documentul dat publicității de agenția de presă menționată, se afirmă:

„Consumul de carne și preparate din carne este de nivel relativ scăzut comparativ cu standardele din țările dezvoltate. Consumul mediu lunar de carne proaspătă pe o persoană a fost, în anul 2016, de 3,39 kg/persoană, în ușoara creștere față de anul 2015.

 

Împreună cu preparatele din carne, acesta se ridică la 4,51 kg/persoană lunar, în creștere față de anul anterior cu 0,02 kg/persoană lunar, ceea ce înseamnă un consum mediu anual de 54,2 kg/persoană”.

 

Conform INSSE, ”gospodăriile formate dintr-o singură persoană au cel mai bogat consum de carne (4,89 kg/persoană lunar carne proaspătă și respectiv 6,53 kg/persoană lunar carne proaspătă și preparate din carne)”.

Danone lansează Activia Finesse, primul iaurt cremos din gama natur
Autor: meatmilk  /   vineri, 26 ianuarie 2018

(Comunicat) Activia lansează primul iaurt cremos din gama Activia natur: Activia Finesse. Cu o textură fină și cremoasă, Activia Finesse susține starea de bine și este ideal pentru un mic dejun cremos, pentru gustările de peste zi sau pentru a completa o cină ușoară.   “Ca la fiecare început de an, după sărbătorile de...

APSS: Ultima zi în care se poate aplica pentru promovarea Salamului de Sibiu
Autor: meatmilk  /   miercuri, 20 decembrie 2017

(Comunicat) Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu a demarat în luna noiembrie o licitație publică pentru selectarea unui Organism de implementare a unui proiect de promovare a Salamului de Sibiu IGP în țările țintă România, Italia și Spania, pe o perioadă de 36 de luni.   Acest proiect a fost înaintat în cadrul...