Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

INSSE: În 2016, venitul în agricultură a fost cu 21% mai mic decât media națională

Autor: meatmilkmiercuri, 27 septembrie, 2017

Potrivit ultimului raport annual emis de INSSE, câştigul salarial mediu lunar brut pe total economie realizat în anul 2016 (2809 lei) a fost cu 9,9% (+254 lei) mai mare decât cel din anul 2015. Câştigul salarial mediu lunar net la nivelul economiei naţionale (2046 lei) a înregistrat o creştere de 10,1% (+187 lei), comparativ cu anul precedent.  Angajatorii au cheltuit în medie într-o lună 3493 lei/salariat.

 

Numărul mediu al salariaţilor în anul 2016 a fost de 4759,4 mii persoane, în creştere cu 148,0 mii persoane comparativ cu anul precedent.

 

Efectivul salariaţilor la 31 decembrie 2016 a fost de 5223,8 mii persoane, mai mare cu 182,6 mii persoane faţă de sfârşitul anului precedent.

 

Câştigurile salariale medii lunare nete care s-au situat la cea mai mare distanţă sub media pe economie au fost în: hoteluri şi restaurante (-39,8%), alte activităţi de servicii (-32,0%), construcţii (-25,5%), activităţi de spectacole, culturale şi recreative (-22,3%), activităţi de servicii administrative şi activităţi de servicii suport (-21,2%), agricultură, silvicultură şi pescuit (-20,8%).

Nord Natural, un FoodHub pentru produse manufacturate din Bucovina
Autor: meatmilk  /   vineri, 2 martie 2018

(Comunicat) Produsele agro-alimentare bucovinene naturale și sănătoase, preparate cu grijă de meșteșugari locali, respectând rețetele moștenite din generație în generație, de zeci de ani, sunt mai aproape de consumatori, începând cu data de 1 martie.   Fundația „Open Fields” a demarat Nord Natural - un proiect de tip...

Profitați de programele de finanțare a promovării produselor alimentare!
Autor: meatmilk  /   vineri, 9 februarie 2018

(Comunicat MADR) Pentru anul 2018, Comisia Europeană a adoptat Programul de lucru cu privire la acțiunile de informare și promovare ale produselor agricole puse în aplicare pe piața internă și în țările terțe, care prevede lista temelor prioritare, bugetele aferente și acțiunile care pot fi puse în aplicare.   Scopul...