Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

INSSE: Cifra de afaceri din comerţul cu amănuntul în ianuarie 2019

Autor: meatmilkluni, 11 martie, 2019

(Comunicat) În luna ianuarie 2019, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut faţă de luna precedentă ca serie brută cu 22,9% , iar ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate a crescut cu 1,9%.

 

Faţă de luna corespunzătoare a anului precedent, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută cu 6,6% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 6,1%.

 

Ianuarie 2019 comparativ cu decembrie 2018

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna ianuarie 2019, comparativ cu luna precedentă, a scăzut pe ansamblu cu 22,9% ca urmare a scăderilor la vânzările de produse nealimentare (-25,3%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (-24,3%) și la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-15,0%).

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna ianuarie 2019, comparativ cu luna precedentă a crescut pe ansamblu cu 1,9%, datorită creșterilor din comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+3,6%) și din vânzările de produse nealimentare (+3,5%). Vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun au scăzut cu 0,2%.

 

Ianuarie 2019 comparativ cu ianuarie 2018

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna ianuarie 2019, comparativ cu luna ianuarie 2018 a înregistrat o creştere cu 6,6% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+9,4%), comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+5,8%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,3%).

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna ianuarie 2019, comparativ cu luna ianuarie 2018 a înregistrat o creştere cu 6,1% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+8,3%), comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+5,7%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,7%).

GfK: Retail-ul din România, cea mai mare creștere din UE
Autor: meatmilk  /   joi, 20 iunie 2019

(Comunicat) Pentru finalul anului 2019, GfK anticipează o creștere a cifrei de afaceri de 2% pentru magazinele de retail din cele 27 de țări ale UE analizate (mai puțin Marea Britanie) în 2019. Cele mai mari rate de creștere este așteptat să le aibă România (7%) și Lituania (aproape 6%). Este, de asemenea, prognozată creștere pentru...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne în luna aprilie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 10 mai 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna aprilie 2019.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...