Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

INSSE: Comerţul cu amănuntul în luna februarie 2019

Autor: meatmilkluni, 8 aprilie, 2019

(Comunicat) În luna februarie 2019, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a scăzut faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 2,1% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 0,2%.  

 

Faţă de luna corespunzătoare a anului precedent, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută cu 9,1% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 9,5%.

 

În perioada 1.I-28.II.2019, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de perioada 1.I-28.II.2018 atât ca serie brută cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 8,2%, respectiv cu 8,0%.

 

Februarie 2019 comparativ cu ianuarie 2019

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2019, comparativ cu luna precedentă, a scăzut pe ansamblu cu 2,1% ca urmare a scăderilor la vânzările de produse nealimentare (-3,3%), vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (-1,6%) și la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-0,7%).

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2019, comparativ cu luna precedentă a scăzut pe ansamblu cu 0,2%, datorită scăderilor din vânzările de produse nealimentare (-1,3%) și din comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (-0,6%). Vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun au rămas la același nivel.

 

Februarie 2019 comparativ cu februarie 2018

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna februarie 2019, comparativ cu luna februarie 2018 a înregistrat o creştere cu 9,1% datorită creşterilor înregistrate la comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+12,7%), vânzările de produse nealimentare (+12,6%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+3,8%).

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna februarie 2019, comparativ cu luna februarie 2018 a înregistrat o creştere cu 9,5% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+13,4%), comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+13,2%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+3,3%).

 

Perioada 1.I-28.II.2019 comparativ cu perioada 1.I-28.II.2018

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în perioada 1.I-28.II.2019, comparativ cu perioada 1.I-28.II.2018 a înregistrat o creştere cu 8,2% datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+11,4%), comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,4%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,5%).

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în perioada 1.I-28.II.2019, comparativ cu perioada 1.I-28.II.2018, a înregistrat o creştere cu 8,0% datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+10,9%), comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+9,5%) şi vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,1%).

GfK: Retail-ul din România, cea mai mare creștere din UE
Autor: meatmilk  /   joi, 20 iunie 2019

(Comunicat) Pentru finalul anului 2019, GfK anticipează o creștere a cifrei de afaceri de 2% pentru magazinele de retail din cele 27 de țări ale UE analizate (mai puțin Marea Britanie) în 2019. Cele mai mari rate de creștere este așteptat să le aibă România (7%) și Lituania (aproape 6%). Este, de asemenea, prognozată creștere pentru...

Top-ul vizibilității în on-line a mărcilor de carne în luna aprilie 2019
Autor: meatmilk  /   vineri, 10 mai 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna aprilie 2019.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...