Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

INSSE: În noiembrie, consumul a crescut pe seama produselor nealimentare

Autor: meatmilkmarți, 8 ianuarie, 2019

(Comunicat) În luna noiembrie 2018, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de luna precedentă atât ca serie brută cu 2,5% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 1,5%.  

 

Faţă de luna corespunzătoare a anului precedent, volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut atât ca serie brută cu 7,2% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 6,0%.

 

În perioada 1.I-30.XI.2018, volumul cifrei de afaceri din comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete) a crescut faţă de perioada 1.I-30.XI.2017 atât ca serie brută cu 5,6% cât şi ca serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate cu 6,0%.

 

Noiembrie 2018 comparativ cu octombrie 2018

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna noiembrie 2018, comparativ cu luna precedentă, a crescut pe ansamblu cu 2,5%, datorită creșterilor din vânzările de produse nealimentare (+9,7%) şi din vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+0,9%). Comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate a scăzut cu 7,2%.

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna noiembrie 2018, comparativ cu luna precedentă a crescut pe ansamblu cu 1,5%, datorită creșterilor din vânzările de produse nealimentare (+3,5%), a comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+0,8%) și din vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+0,3%).

 

Noiembrie 2018 comparativ cu noiembrie 2017

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în luna noiembrie 2018, comparativ cu luna noiembrie 2017 a înregistrat o creştere cu 7,2% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+9,6%), comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+6,7%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,6%).

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în luna noiembrie 2018, comparativ cu luna noiembrie 2017 a înregistrat o creştere cu 6,0% datorită creşterilor înregistrate la vânzările de produse nealimentare (+7,7%), comerţul cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+5,6%) şi la vânzările de produse alimentare, băuturi şi tutun (+4,8%).

 

Perioada 1.I-30.XI.2018 comparativ cu perioada 1.I-30.XI.2017

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie brută, în perioada 1.I-30.XI.2018, comparativ cu perioada 1.I-30.XI.2017 a înregistrat o creştere cu 5,6% datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+6,4%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+6,3%) şi comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+3,3%).

 

Volumul cifrei de afaceri pentru comerţul cu amănuntul (cu excepţia comerţului cu autovehicule şi motociclete), serie ajustată în funcţie de numărul de zile lucrătoare şi de sezonalitate, în perioada 1.I-30.XI.2018, comparativ cu perioada 1.I-30.XI.2017, a înregistrat o creştere cu 6,0% datorită creşterii vânzărilor de produse nealimentare (+6,9%), vânzărilor de produse alimentare, băuturi şi tutun (+6,6%) şi comerţului cu amănuntul al carburanţilor pentru autovehicule în magazine specializate (+3,7%).

Eurostat: În 2018, piața românească a lactatelor a avut cea mai mare creștere
Autor: meatmilk  /   joi, 28 februarie 2019

(Comunicat) Industria bunurilor de larg consum a înregistrat pe parcursul anului 2018 o creștere de 5,7% comparativ cu 2017. Creșterea a fost determinată în cea mai mare parte de inflație.   Conform Eurostat, majorarea prețurilor alimentelor a fost anul trecut de 4%. Consumul s-a aflat într-o ușoară creștere, însă românii...

GpeC: În 2018, în România s-au făcut cupărături on-line în valoare de 3,5 md. euro
Autor: meatmilk  /   vineri, 25 ianuarie 2019

(Comunicat) Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce, valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro.   Potrivit lui Andrei Radu, CEO...