Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Interex a investit 40.000 de euro in remodelarea magazinului din ploiesti

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Reteaua de supermarketuri Interex, detinuta de Groupement des Mousquetaires, anunta investitii peste 40.000 de euro in modernizarea supermarketului din Ploiesti, primul deschis de reteaua franceza, inca din 2002, scrie modernbuyer.ro.

Magazinul propune noi raioane, o organizare diferita a celor existente cat si un nou layout mai atractiv si mai practic. Modificarea designului magazinului urmareste fluidizarea traficului, accesul facil catre zonele de interes, precum raioanele de produse proapete sau bacanie, cat si largirea spatiului destinat produselor de volum. Fructele si legumele sunt plasate acum la intrarea in spatiul de vanzare, avand alocata o zona vizibil marita. Raionul de servire asistata cuprinde, alaturi de branzeturi, salate si delicatese, o zona dedicata produselor de rotiserie si mancarurilor calde, precum si o vitrina pentru produsele de carmangerie.

O premiera pentru magazinele Interex o constituie raionul de pescarie, parte a efortului supermarketului de a asigura intregul necesar de produse proaspete. Insula de brutarie si un elegant Boutique de textile sunt alte noutati cu care magazinul isi intampina clientii incepand cu aceasta primavara.

Oferta de pe rafturile Interex este formata din peste 12.000 de sortimente diferite, reprezentand marci consacrate, branduri locale si marci proprii ale Groupement des Mousquetaires.

Reteaua numara in prezent 12 magazine situate in Ploiesti, Giurgiu, Targu Jiu, Satu Mare, Ramnicu Valcea, Targoviste, Sibiu, Vaslui, Barlad, Targu Mures, Alexandria si Drobeta Turnu-Severin. Anul trecut, compania a realizat o cifra de afaceri de 65 de milioane de euro.

EDA, dezamăgită de limitarea Observatorului laptelui de către P.E.
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 23 mai 2018

Asociația Europeană a Producătorilor de Lactate (EDA) a declarat că regretă direcția adoptată de Comisia pentru agricultură a Parlamentului European (COMAGRI) prin votul privind raportul deputatului Herbert Dorfmann, acela care susținea întărirea rolului Observatorului laptelui. În opoziție, însă, parlamentarii europeni au votat...

Top-ul lunii aprilie al vizibilității în online a mărcilor de carne
Autor: meatmilk  /   miercuri, 23 mai 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ulvizibilitatii marcilor de carne si produse din carne, in online, pentru luna aprilie 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai...