Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Interex va deschide cinci magazine in romania, in 2009

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Compania de retail Interex, parte a grupului francez ITM Entreprises, pastreaza planul de extindere cu cinci magazine in acest an, fiind pregatita sa-si adapteze strategia de dezvoltare la schimbarile mediului economic, pe fondul scaderii preturilor pe piata imobiliara si al modificarii obiceiurilor de consum.

In privinta bugetului de investitii, acesta depinde de caracteristicile fiecarei locatii in parte. In principiu, daca vom construi noi magazine, ne propunem sa alocam aproximativ patru milioane de euro in total, iar daca vom inchiria locatii, ne planificam un buget total de aproximativ un milion de euro. Mai mult, suntem deschisi catre preluarea unor spatii deja existente, a declarat Stanislas Mainfroy, secretar general CDE R Interex.

Pentru inceput compania va deschide doua magazine, la Targu-Mures si Drobeta-Turnu Severin. Ambele locatii sunt inchiriate, iar investitia se ridica la aproximativ doua milioane de euro pentru ambele magazine. Cele doua magazine Interex vor fi deschise in perioada aprilie-mai 2009 si sunt parte integranta din planul nostru de dezvoltare pentru Romania, a declarat Mainfroy.

Pentru operarea celor doua magazine vor fi angajate aproximativ 110 persoane. Locatia din Targu-Mures are peste 5.400 metri patrati, din care 2.700 mp sunt utilizati ca zona de vanzare. Magazinul din Drobeta-Turnu Severin are peste 3.400 metri patrati, din care 2.110 sunt utilizati ca zona de vanzare.

Interex a inregistrat, in 2007, vanzari de 80 milioane de euro, in crestere cu 37% fata de anul precedent, ca urmare a restructurarii companiei si a extinderii retelei de magazine.

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P'tit Quebec și aMOOza.   Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu...

Drupa 2020: Tendințe în tehnologia imprimării ambalajelor
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

AIPIA (Asociația Industriei de Ambalaje Active & Inteligente), colaborează intens cu organizatorii târgului cu Drupa 2020, pentru a prezenta ultimele tendințe și tehnologii Active & Intelligent Packaging.   În acest sens, Eef de Ferrante, CEO al AIPIA, a vorbit în cadrul Congresului Mondial al Asociației, care s-a...