Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Între 500.000 și 2,5 milioane euro pentru proiecte de IT

Autor: meatmilkmiercuri, 6 iunie, 2018
(Comunicat) Iată că a venit și rândul firmelor de IT la finanțare nerambursabilă din fonduri europene cu valoare minimă de 500.000 euro și maximă de 2,5 milioane de euro. 

 

Cine poate aplica?

 

Întreprinderi (microîntreprinderi, întreprinderi mici, întreprinderi mijlocii) care îşi desfăşoară activitatea în România, centrate pe domeniul TIC

 

Întreprinderi (microîntreprinderi, întreprinderi mici, întreprinderi mijlocii) care îşi desfăşoară activitatea în România, în cadrul clusterelor centrate pe domeniul TIC

 

Consorţii (parteneriate) de microîntreprinderi, întreprinderi mici, intreprinderi mijlocii care îşi desfăşoară activitatea în România, în cadrul clusterelor  centrate pe domeniul TIC.

 

Ce fel de proiecte se finanțează? 

 

Pot avea ca obiect dezvoltarea unor game de produse/servicii/aplicaţii TIC inovative cu aplicabilitate în restul economiei româneşti pentru integrarea pe verticală a soluţiilor TIC

şi/sau

pot fi proiecte strategice inovative cu impact asupra dezvoltării întregii industrii de TIC la nivel naţional sau internaţional.

 

În orice caz Proiectele vor cuprinde cel puţin una din următoarele activităţi:

i.   investiţii în active corporale şi necorporale necesare dezvoltării produsului/serviciului/aplicaţiei TIC
ii.  cercetare industrială sau dezvoltare experimentală
iii. inovare destinate IMM-urilor
iv. inovare de proces şi organizaţională

 

Pentru ce poți cere finanțare?

 

Tipurile de cheltuieli admise la finanțare variază de la investiții în software și hardware, amenajare data center, brevete, licențe, salarii ale personalului, cercetare, marketing, instruire, audit, promovare, consultanță. Cam tot ce are nevoie un proiect de anvergură.

 

Ești interesat de aceste fonduri? 

 

Înregistrează-te pentru o sesiune de consultanță. Click pe butonul de mai jos.

 

CLICK PENTRU ÎNREGISTRARE
Label Insight: În 2019, transparența va fi principalul atu în fața consumatorilor
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 19 decembrie 2018

Compania de date Label Insight din Chicago prognozează că transparența va fi coloana vertebrală a majorității achizițiilor pentru consumatori, în 2019.   Consumatorii vor transparență   Un raport recent realizat de Label Insight și Institutul Food Marketing (FMI), a arătat că majoritatea cumpărătorilor doresc...

Regionalizarea, şansa micilor procesatori de carne (2)
Autor: meatmilk  /   miercuri, 19 decembrie 2018

(Autor: ȘTEFAN VÂRTACI) Desigur că Banatul şi Ardealul reprezintă ele însele un brand în producţia de preparate de carne. Fiecare etichetă în care se face trimiterea la zona geografică de producţie, respectiv Banat sau produse ardeleneşti, reprezintă o mare şansă de câştig în materie de vânzare. Cu toate acestea, nu putem vorbi...