Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Investiţie într-o aplicaţie pentru alimentaţie personalizată

Autor: Meat MIlkmarți, 30 septembrie, 2014

Antreprenorii Alexandru şi Ştefan Dicu (37 de ani) au lansat o aplicaţie mobilă – Chef Prive care le permite utiliza­to­rilor să comande de la peste 50 de restau­rante din Bucureşti me­niuri personalizate în funcţie de necesarul de calorii şi nu­trienţi, care este calculat pe baza unor in­di­catori precum  greutate, înălţime, vârstă, sex şi activitatea fizică desfă­şu­ra­tă.

Investiţia iniţială pentru dez­vol­tarea şi lansarea aplicaţiei se ridică la circa 200.000 de dolari, fonduri primite de la un investitor privat din Canada, iar în prezent fondatorii sunt în discuţii şi cu investitori din Silicon Valley, informeaza Ziarul financiar.

Chef Prive este practic un proiect-pilot care dacă va funcţiona în România, va fi extins la nivel inter­naţional. Ţinta Chef Prive este să ajungă la circa 3.000-5.000 de utilizatori activi în Bucureşti în următoarele şase luni.

Lansarea aplicaţiei, dispo­ni­bilă în prezent pentru telefoanele cu sistemul de operare iOS şi în ur­mă­toarele trei săptămâni şi pentru smartphone-urile cu Android, vine în condiţiile în care utilizatorii de smart­phone-uri sunt receptivi la apli­caţiile care le pot oferi sfaturi legate de ali­mentaţie, a explicat Alexandru Dicu, CEO şi cofondator al firmei OneZoneMedia Invest, care adminis­trea­ză aplicaţia Chef Prive. (Mai multe, pe www.zf.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...