Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Ion Horhoianu, noul director de vanzari al companiei Orkla Foods

Autor: Meat MIlkmarți, 21 ianuarie, 2014

Ion Horhoianu este noul director de vanzari al companiei Orkla Foods Romania incepand cu 1 ianuarie 2014. El este fostul director de vanzari la Kandia Dulce, pozitie ocupata pana in martie 2012. In ultimii doi ani, Horhoianu si-a dezvoltat un business propriu de importuri si consultanta in vanzari.

Managerul are o experienta de peste 15 ani in FMCG, in companii precum Wrigley, PepsiCo (Star Foods) sau Cadbury.
Orkla Foods Romania este prezenta pe piata locala a bunurilor de larg consum din anul 2002 si este un jucator important in industrie. Portofoliul sau cuprinde produse precum margarina (Wiesana, Linco, Unirea), ketchup (Tomi, La Minut), pate si mancaruri la conserva (Ardealul, La Minut), mustar si sosuri pentru paste (Bunatati de la Bunica, La Minut) si aluaturi congelate (Linco).

Producatorul activeaza si in segmentul profesional de panificatie, cofetarie si patiserie, cu branduri precum Selecta, Paticrem etc.
La nivel local, productia se realizeaza in  fabricile Orkla Foods din Bucuresti, Covasna si Iasi. Orkla Foods Romania este parte a grupului norvegian Orkla, una dintre cele mai mari firme listate la bursa din Norvegia.

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...