Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

În iulie, Profi a deschis cele mai multe magazine

Autor: Maria Demetriadjoi, 4 august, 2016

Retailerii internaționali s-au focusat pe extinderea reţelelor in luna iulie, fiind inaugurate în total 14 unități comerciale. Prima poziție în topul celor mai expansivi retaileri este ocupată și luna aceasta de Profi care a deschis 10 magazine, fiind urmat în clasament de Mega Image, Carrefour, Penny Market și Lidl, fiecare dintre retaileri bifând câte o deschidere.

 

Profi și-a concentrat atenția luna aceasta pe extinderea rețelei standard, cinci unități fiind inaugurate sub brandul Profi. De asemenea, retailerul a mai bifat patru deschideri în format City și una în formatul Profi Loco. Prin aceste inaugurări, retailerul deținut de fondul de investiții polonez Enterprise Investors a ajuns la pragul de 424 unități comerciale operate în 201 localități din toate județele țării.

 

Retailerul belgian Mega Image a continuat să investească în extinderea rețelei de proximitate, inaugurând un nou magazin Shop&Go în Brașov. Odată cu această deschidere,  numărul total al unităților din rețea a ajuns la 482, dintre acestea, 264 aparținând segmentului de proximitate.

 

Carrefour a inaugurat cel de-al șaptelea supermarket din Timișoara, rețeaua Market ajungând la 111 unități comerciale operate la nivel național. Și Penny Market, parte a grupului german Rewe, a adăugat o nouă localitate pe harta expansiunii, deschizând cea de-a doua unitate din orașul Drobeta-Turnu Severin. Prin această deschidere rețeaua de magazine Penny Market ajunge la 177 de magazine.

 

Lidl și-a continuat și el investițiile în România, prin inaugurea unui nou magazin în Capitală. Aceasta este a patra deschidere pe care retailerul german o marchează de la începutul anului, ajungând în acest moment să dețină o rețea de 196 de magazine la nivel național, notează Progresiv.

Top-ul vizibilității hipermarket-urilor în on-line, în luna august
Autor: meatmilk  /   luni, 10 septembrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii hipermarket-urilor, in on-line, pentru luna august 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...

GfK: În S1, piața de FMGC a crescut cu 8,4 %
Autor: meatmilk  /   vineri, 31 august 2018

Piața bunurilor de larg consum a înregistrat în prima jumătate a acestui an un avânt de 8,4% în comparație cu perioada similară din 2017. Creșterea vine în egală măsură din inflație (+4%, dublu față de prima jumătate a anului trecut, conform Eurostat), cât și din intensificarea volumelor cumpărate.   Alimentele...