Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

În iulie, Profi a deschis cele mai multe magazine

Autor: Maria Demetriadjoi, 4 august, 2016

Retailerii internaționali s-au focusat pe extinderea reţelelor in luna iulie, fiind inaugurate în total 14 unități comerciale. Prima poziție în topul celor mai expansivi retaileri este ocupată și luna aceasta de Profi care a deschis 10 magazine, fiind urmat în clasament de Mega Image, Carrefour, Penny Market și Lidl, fiecare dintre retaileri bifând câte o deschidere.

 

Profi și-a concentrat atenția luna aceasta pe extinderea rețelei standard, cinci unități fiind inaugurate sub brandul Profi. De asemenea, retailerul a mai bifat patru deschideri în format City și una în formatul Profi Loco. Prin aceste inaugurări, retailerul deținut de fondul de investiții polonez Enterprise Investors a ajuns la pragul de 424 unități comerciale operate în 201 localități din toate județele țării.

 

Retailerul belgian Mega Image a continuat să investească în extinderea rețelei de proximitate, inaugurând un nou magazin Shop&Go în Brașov. Odată cu această deschidere,  numărul total al unităților din rețea a ajuns la 482, dintre acestea, 264 aparținând segmentului de proximitate.

 

Carrefour a inaugurat cel de-al șaptelea supermarket din Timișoara, rețeaua Market ajungând la 111 unități comerciale operate la nivel național. Și Penny Market, parte a grupului german Rewe, a adăugat o nouă localitate pe harta expansiunii, deschizând cea de-a doua unitate din orașul Drobeta-Turnu Severin. Prin această deschidere rețeaua de magazine Penny Market ajunge la 177 de magazine.

 

Lidl și-a continuat și el investițiile în România, prin inaugurea unui nou magazin în Capitală. Aceasta este a patra deschidere pe care retailerul german o marchează de la începutul anului, ajungând în acest moment să dețină o rețea de 196 de magazine la nivel național, notează Progresiv.

Eurostat: În 2018, piața românească a lactatelor a avut cea mai mare creștere
Autor: meatmilk  /   joi, 28 februarie 2019

(Comunicat) Industria bunurilor de larg consum a înregistrat pe parcursul anului 2018 o creștere de 5,7% comparativ cu 2017. Creșterea a fost determinată în cea mai mare parte de inflație.   Conform Eurostat, majorarea prețurilor alimentelor a fost anul trecut de 4%. Consumul s-a aflat într-o ușoară creștere, însă românii...

GpeC: În 2018, în România s-au făcut cupărături on-line în valoare de 3,5 md. euro
Autor: meatmilk  /   vineri, 25 ianuarie 2019

(Comunicat) Conform statisticilor și estimărilor GPeC împreună cu principalii jucători din piața românească de e-commerce, valoarea cumpărăturilor online a depășit pragul de 3,5 miliarde de euro în 2018, cu aprox. 30% mai mult decât în 2017, când s-au înregistrat 2,8 miliarde de euro.   Potrivit lui Andrei Radu, CEO...