Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

John west se pregateste sa lanseze o noua schema de trasabilitate

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Potrivit Food Navigator, John West se pregateste sa lanseze o noua schema de localizare a cutiilor sale de conserve care vor include somon, macrou si sardine din 2013, schema construita pe baza lansarii serviciului pentru pestele tuna in 2011.

Initiativa presupune acordarea de coduri unice fiecarei cutii, care le va permite consumatorilor sa localizeze sursa pestelui conservat apartinand companiei John West pe care ei il cumpara, de la ocean pana la barca cu care a fost pescuit.

Cumparatorii pot introduce tipul pstelui cumparat, tara de unde l-au cumparat, numarul codului de bare si un cod unic separat pentru fiecare produs pe site-ul John West.

Aspiratia pentru o transparenta de 100% este parte a angajamentului din partea procesatorului britanic de a prioritiza trasabilitatea maxima pentru a favoriza practicile sustenabile de pescuit.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...