Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Jumătate din procesatori dețin magazine proprii

Autor: Meat MIlkluni, 11 august, 2014

In prezent, jumatate din fabricile de mezeluri si semipreparate din carne au in dezvoltare o retea proprie de vanzare, cu cel putin 5 magazine.  De la transare si pana la vanzare, fabricile de mezeluri isi asuma acum fiecare pas. Ca sa nu mai achite taxe peste taxe in hipermarketuri si-au facut magazine proprii in piete sau pe bulevardele cu vad, se afirma intr-un reportaj Pro Tv.

Salamul ori pastrama de porc ajung in galantare in numai cateva ore, fara adaosurile comerciale, din marile magazine. Clientii trec cu vedere lipsa de varietate, multumiti ca platesc si cu 10-15% mai putin. In 6 zile din 7, la 8 dimineata, 10 tone de carcasa de porc proaspat trasat ajung la fabrica din cartierul Berceni.

Dupa nici 2 ore, au trecut deja prin mainile unuia dintre cei 12 macelari. Bucatile pleaca mai departe ori spre vanzare directa in magazine, ori spre procesare in mezeluri. Pana la sfarsitul zilei, purcelul e transformat in carnati, salam si parizer si merge in etapa finala.

Odata scoase din afumatoare, toate produsele poposesc in galantar in numai o zi. Mai rapid de atat nu se poate, decat daca sacrifici porcul din propria curte. Adica ei produc, tot ei iau banii din casa. Asa ca isi permit sa tina preturile mai jos cu 10- 20 de procente fara de concurenta.

Fabricantul care administreaza un punct de vanzare avea, acum 4 ani, 50 de magazine. Acum sunt 150. Ca sa vedeti cum sunt ele primite de clienti, aflati ca dupa deschiderea unui prim magazin in Piata Sudului a mai aparut o idee, sa mai deschida inca unul, in celalalt capat al pietei, la 50 de metri distanta. (Mai multe, pe www.stirileprotv.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...