Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Kaufland doreste 100 de hipermarketuri

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Conform revistei Magazinul Progresiv, cu 75 de hypermarketuri deschise, alte aproximativ 10 magazine aflate in constructie, dar si unitati aflate in stadiu de proiect, pentru care au fost obtinute avizele de la autoritati, reteaua germana Kaufland pare sa aiba ca obiectiv pe termen scurt atingerea pragului de 100 de unitati operationale pe piata romaneasca.

Astfel, dupa sapte ani de la intrarea pe piata romaneasca, retailerul german cu discount este aproape de pragul de 100 de magazine operationale – un numar mai mare decat totalul unitatilor detinute de competitorii sai de pe segmentul hypermarketurilor: Carrefour, Real, Auchan si Cora.

Deschiderile Kaufland din ultimul trimestru al acestui an si prima parte a anului viitor se concentreaza atat pe micile orase din nordul Moldovei (Falticeni, Radauti si Pascani), cat si in centrele urbane unde compania detine deja unul (Oradea), doua (Galati) sau chiar trei hypermarketuri (Iasi si Bucuresti).

In 2012, Kaufland ar mai putea deschide cel putin sase magazine, iar alte cinci magazine ar putea fi inaugurate in prima jumatate a anului viitor. In luna octombrie, Kaufland va deschide un magazin la Navodari. In aceeasi luna ar urma sa fie inagurat si magazinul de pe Soseaua Mihai Bravu din Bucuresti, unul dintre cele mai mari hypermarketuri ale retelei din Romania.

La sfarsitul lunii noiembrie este programata si inaugurarea hypermarketului din Iasi, al patrulea din orasul din nordul Moldovei. Magazinul va fi situat pe Strada Tudor Vladimirescu si face parte dintr-un proiect mai amplu, langa el urmand sa fie deschis si un magazin apartinand retelei Lidl, detinuta de acelasi grup german, Schwarz.

Tot pana la sfarsitul anului ar putea fi inaugurat si un magazin in Calarasi, a carui constructie a inceput in luna iunie, precum si unitati in Radauti si Curtea de Arges sau hypermarketul din Falticeni, a carui inaugurare este asteptata de mai bine de doi ani.

Lucrarile la cel de-al treilea hypermarket din Galati au inceput in luna mai, acesta urmand sa fie deschis cel mai probabil in primul trimestru al anului viitor. Tot in prima parte a anului viitor va fi deschis si hypermarketul din Pascani.

Al doilea hypermarket din Oradea, care va fi construit la iesirea din oras catre statiunea Baile Felix, va fi finalizat, la randul sau, in 2013. Cat despre un posibil nou hypermarket in Brasov, unde Kaufland mai detine o unitate comerciala, se stie ca retailerul german are de doi ani autorizatie de constructie, dar nu a fost inca demarate procedurile de constructie.
Kaufland se dezvolta in continuare intr-un ritm sustinut nu numai in Romania, ci si in celelalte tari din in Europa de Est in care este prezent.

Astfel, retailerul cu vanzari de 18 miliarde de euro in ultimul an fiscal a ajuns, in prima parte a acestui an, la 1.070 de hypermarketuri in Germania, Polonia, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Bulgaria si Croatia. Extinderea accelerata din Europa de Est a fost facilitata si de imprumuturile obtinute de la Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare in ultimii ani.

In Romania, compania a ajuns in 2011 lider in retail, cu o cifra de afaceri de 1,35 de miliarde de euro, in crestere cu 22% fata de anul precedent, devansand compania Metro Cash&Carry. Astfel, reteaua a reusit sa intreaca retaileri intrati cu mult inaintea sa pe piata romaneasca printr-o politica agresiva de expansiune. Doar in 2010 si in 2011 a inaugurat 13 magazine pe an, intr-operioada in care alti operatori de hypermarketuri au oprit sau au incetinit mult planurile de extindere.

In primele doua luni ale acestui an, Kaufland a inaugurat patru magazine, numarul deschiderilor din 2012 putand ajunge la cel putin zece pana la sfarsitul lui 2012.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Kaufland doreste 100 de hipermarketuri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform revistei Magazinul Progresiv, cu 75 de hypermarketuri deschise, alte aproximativ 10 magazine aflate in constructie, dar si unitati aflate in stadiu de proiect, pentru care au fost obtinute avizele de la autoritati, reteaua germana Kaufland pare sa aiba ca obiectiv pe termen scurt atingerea pragului de 100 de unitati operationale pe piata romaneasca.

Astfel, dupa sapte ani de la intrarea pe piata romaneasca, retailerul german cu discount este aproape de pragul de 100 de magazine operationale – un numar mai mare decat totalul unitatilor detinute de competitorii sai de pe segmentul hypermarketurilor: Carrefour, Real, Auchan si Cora.

Deschiderile Kaufland din ultimul trimestru al acestui an si prima parte a anului viitor se concentreaza atat pe micile orase din nordul Moldovei (Falticeni, Radauti si Pascani), cat si in centrele urbane unde compania detine deja unul (Oradea), doua (Galati) sau chiar trei hypermarketuri (Iasi si Bucuresti).

In 2012, Kaufland ar mai putea deschide cel putin sase magazine, iar alte cinci magazine ar putea fi inaugurate in prima jumatate a anului viitor. In luna octombrie, Kaufland va deschide un magazin la Navodari. In aceeasi luna ar urma sa fie inagurat si magazinul de pe Soseaua Mihai Bravu din Bucuresti, unul dintre cele mai mari hypermarketuri ale retelei din Romania.

La sfarsitul lunii noiembrie este programata si inaugurarea hypermarketului din Iasi, al patrulea din orasul din nordul Moldovei. Magazinul va fi situat pe Strada Tudor Vladimirescu si face parte dintr-un proiect mai amplu, langa el urmand sa fie deschis si un magazin apartinand retelei Lidl, detinuta de acelasi grup german, Schwarz.

Tot pana la sfarsitul anului ar putea fi inaugurat si un magazin in Calarasi, a carui constructie a inceput in luna iunie, precum si unitati in Radauti si Curtea de Arges sau hypermarketul din Falticeni, a carui inaugurare este asteptata de mai bine de doi ani.

Lucrarile la cel de-al treilea hypermarket din Galati au inceput in luna mai, acesta urmand sa fie deschis cel mai probabil in primul trimestru al anului viitor. Tot in prima parte a anului viitor va fi deschis si hypermarketul din Pascani.

Al doilea hypermarket din Oradea, care va fi construit la iesirea din oras catre statiunea Baile Felix, va fi finalizat, la randul sau, in 2013. Cat despre un posibil nou hypermarket in Brasov, unde Kaufland mai detine o unitate comerciala, se stie ca retailerul german are de doi ani autorizatie de constructie, dar nu a fost inca demarate procedurile de constructie.
Kaufland se dezvolta in continuare intr-un ritm sustinut nu numai in Romania, ci si in celelalte tari din in Europa de Est in care este prezent. Astfel, retailerul cu vanzari de 18 miliarde de euro in ultimul an fiscal a ajuns, in prima parte a acestui an, la 1.070 de hypermarketuri in Germania, Polonia, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Bulgaria si Croatia. Extinderea accelerata din Europa de Est a fost facilitata si de imprumuturile obtinute de la Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare in ultimii ani.

In Romania, compania a ajuns in 2011 lider in retail, cu o cifra de afaceri de 1,35 de miliarde de euro, in crestere cu 22% fata de anul precedent, devansand compania Metro Cash&Carry. Astfel, reteaua a reusit sa intreaca retaileri intrati cu mult inaintea sa pe piata romaneasca printr-o politica agresiva de expansiune. Doar in 2010 si in 2011 a inaugurat 13 magazine pe an, intr-operioada in care alti operatori de hypermarketuri au oprit sau au incetinit mult planurile de extindere.

In primele doua luni ale acestui an, Kaufland a inaugurat patru magazine, numarul deschiderilor din 2012 putand ajunge la cel putin zece pana la sfarsitul lui 2012.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...