Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Kaufland doreste 100 de hipermarketuri

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Conform revistei Magazinul Progresiv, cu 75 de hypermarketuri deschise, alte aproximativ 10 magazine aflate in constructie, dar si unitati aflate in stadiu de proiect, pentru care au fost obtinute avizele de la autoritati, reteaua germana Kaufland pare sa aiba ca obiectiv pe termen scurt atingerea pragului de 100 de unitati operationale pe piata romaneasca.

Astfel, dupa sapte ani de la intrarea pe piata romaneasca, retailerul german cu discount este aproape de pragul de 100 de magazine operationale – un numar mai mare decat totalul unitatilor detinute de competitorii sai de pe segmentul hypermarketurilor: Carrefour, Real, Auchan si Cora.

Deschiderile Kaufland din ultimul trimestru al acestui an si prima parte a anului viitor se concentreaza atat pe micile orase din nordul Moldovei (Falticeni, Radauti si Pascani), cat si in centrele urbane unde compania detine deja unul (Oradea), doua (Galati) sau chiar trei hypermarketuri (Iasi si Bucuresti).

In 2012, Kaufland ar mai putea deschide cel putin sase magazine, iar alte cinci magazine ar putea fi inaugurate in prima jumatate a anului viitor. In luna octombrie, Kaufland va deschide un magazin la Navodari. In aceeasi luna ar urma sa fie inagurat si magazinul de pe Soseaua Mihai Bravu din Bucuresti, unul dintre cele mai mari hypermarketuri ale retelei din Romania.

La sfarsitul lunii noiembrie este programata si inaugurarea hypermarketului din Iasi, al patrulea din orasul din nordul Moldovei. Magazinul va fi situat pe Strada Tudor Vladimirescu si face parte dintr-un proiect mai amplu, langa el urmand sa fie deschis si un magazin apartinand retelei Lidl, detinuta de acelasi grup german, Schwarz.

Tot pana la sfarsitul anului ar putea fi inaugurat si un magazin in Calarasi, a carui constructie a inceput in luna iunie, precum si unitati in Radauti si Curtea de Arges sau hypermarketul din Falticeni, a carui inaugurare este asteptata de mai bine de doi ani.

Lucrarile la cel de-al treilea hypermarket din Galati au inceput in luna mai, acesta urmand sa fie deschis cel mai probabil in primul trimestru al anului viitor. Tot in prima parte a anului viitor va fi deschis si hypermarketul din Pascani.

Al doilea hypermarket din Oradea, care va fi construit la iesirea din oras catre statiunea Baile Felix, va fi finalizat, la randul sau, in 2013. Cat despre un posibil nou hypermarket in Brasov, unde Kaufland mai detine o unitate comerciala, se stie ca retailerul german are de doi ani autorizatie de constructie, dar nu a fost inca demarate procedurile de constructie.
Kaufland se dezvolta in continuare intr-un ritm sustinut nu numai in Romania, ci si in celelalte tari din in Europa de Est in care este prezent.

Astfel, retailerul cu vanzari de 18 miliarde de euro in ultimul an fiscal a ajuns, in prima parte a acestui an, la 1.070 de hypermarketuri in Germania, Polonia, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Bulgaria si Croatia. Extinderea accelerata din Europa de Est a fost facilitata si de imprumuturile obtinute de la Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare in ultimii ani.

In Romania, compania a ajuns in 2011 lider in retail, cu o cifra de afaceri de 1,35 de miliarde de euro, in crestere cu 22% fata de anul precedent, devansand compania Metro Cash&Carry. Astfel, reteaua a reusit sa intreaca retaileri intrati cu mult inaintea sa pe piata romaneasca printr-o politica agresiva de expansiune. Doar in 2010 si in 2011 a inaugurat 13 magazine pe an, intr-operioada in care alti operatori de hypermarketuri au oprit sau au incetinit mult planurile de extindere.

In primele doua luni ale acestui an, Kaufland a inaugurat patru magazine, numarul deschiderilor din 2012 putand ajunge la cel putin zece pana la sfarsitul lui 2012.

Perutnina Ptuj România, preluată de MHP SE-Cipru
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat C.C.) Consiliul Concurenței analizează operațiunea prin care grupul MHP SE (Cipru) preia Perutnina Ptuj d.d. (Slovenia) și, implicit, Perutnina România SRL.   Grupul MHP SE are ca obiect de activitate comercializarea produselor din carne de pasăre. În România, MHP SE obține venituri din vânzarea produselor din carne...

INSSE: Valoarea producţiei agricole pe macroregiuni, în anul 2017 (Date definitive)
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Indicele producţiei ramurii agricole în anul 2017 faţă de anul 2016 a fost 112,5% pe total, 119,5% la producţia vegetală şi 99,6% la producţia animală.   În ceea ce priveşte valoarea serviciilor agricole, aceasta este în general nesemnificativă, în anul 2017 contribuind cu numai 1,2% la valoarea producţiei...

Kaufland doreste 100 de hipermarketuri

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform revistei Magazinul Progresiv, cu 75 de hypermarketuri deschise, alte aproximativ 10 magazine aflate in constructie, dar si unitati aflate in stadiu de proiect, pentru care au fost obtinute avizele de la autoritati, reteaua germana Kaufland pare sa aiba ca obiectiv pe termen scurt atingerea pragului de 100 de unitati operationale pe piata romaneasca.

Astfel, dupa sapte ani de la intrarea pe piata romaneasca, retailerul german cu discount este aproape de pragul de 100 de magazine operationale – un numar mai mare decat totalul unitatilor detinute de competitorii sai de pe segmentul hypermarketurilor: Carrefour, Real, Auchan si Cora.

Deschiderile Kaufland din ultimul trimestru al acestui an si prima parte a anului viitor se concentreaza atat pe micile orase din nordul Moldovei (Falticeni, Radauti si Pascani), cat si in centrele urbane unde compania detine deja unul (Oradea), doua (Galati) sau chiar trei hypermarketuri (Iasi si Bucuresti).

In 2012, Kaufland ar mai putea deschide cel putin sase magazine, iar alte cinci magazine ar putea fi inaugurate in prima jumatate a anului viitor. In luna octombrie, Kaufland va deschide un magazin la Navodari. In aceeasi luna ar urma sa fie inagurat si magazinul de pe Soseaua Mihai Bravu din Bucuresti, unul dintre cele mai mari hypermarketuri ale retelei din Romania.

La sfarsitul lunii noiembrie este programata si inaugurarea hypermarketului din Iasi, al patrulea din orasul din nordul Moldovei. Magazinul va fi situat pe Strada Tudor Vladimirescu si face parte dintr-un proiect mai amplu, langa el urmand sa fie deschis si un magazin apartinand retelei Lidl, detinuta de acelasi grup german, Schwarz.

Tot pana la sfarsitul anului ar putea fi inaugurat si un magazin in Calarasi, a carui constructie a inceput in luna iunie, precum si unitati in Radauti si Curtea de Arges sau hypermarketul din Falticeni, a carui inaugurare este asteptata de mai bine de doi ani.

Lucrarile la cel de-al treilea hypermarket din Galati au inceput in luna mai, acesta urmand sa fie deschis cel mai probabil in primul trimestru al anului viitor. Tot in prima parte a anului viitor va fi deschis si hypermarketul din Pascani.

Al doilea hypermarket din Oradea, care va fi construit la iesirea din oras catre statiunea Baile Felix, va fi finalizat, la randul sau, in 2013. Cat despre un posibil nou hypermarket in Brasov, unde Kaufland mai detine o unitate comerciala, se stie ca retailerul german are de doi ani autorizatie de constructie, dar nu a fost inca demarate procedurile de constructie.
Kaufland se dezvolta in continuare intr-un ritm sustinut nu numai in Romania, ci si in celelalte tari din in Europa de Est in care este prezent. Astfel, retailerul cu vanzari de 18 miliarde de euro in ultimul an fiscal a ajuns, in prima parte a acestui an, la 1.070 de hypermarketuri in Germania, Polonia, Republica Ceha, Slovacia, Romania, Bulgaria si Croatia. Extinderea accelerata din Europa de Est a fost facilitata si de imprumuturile obtinute de la Banca Europeana de Reconstructie si Dezvoltare in ultimii ani.

In Romania, compania a ajuns in 2011 lider in retail, cu o cifra de afaceri de 1,35 de miliarde de euro, in crestere cu 22% fata de anul precedent, devansand compania Metro Cash&Carry. Astfel, reteaua a reusit sa intreaca retaileri intrati cu mult inaintea sa pe piata romaneasca printr-o politica agresiva de expansiune. Doar in 2010 si in 2011 a inaugurat 13 magazine pe an, intr-operioada in care alti operatori de hypermarketuri au oprit sau au incetinit mult planurile de extindere.

In primele doua luni ale acestui an, Kaufland a inaugurat patru magazine, numarul deschiderilor din 2012 putand ajunge la cel putin zece pana la sfarsitul lui 2012.

Tehnologia Microcat® pentru epurarea apei uzate din Industria Alimentară
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Stațiile de epurare din Industria alimentară, dar nu numai, se confruntă frecvent cu depășiri ale limitelor de deversare. Acest fapt se datorează subdimensionării, tehnologiilor învechite sau proiectării defectuoase.   Institutul Bioscience din Statele Unite ale Americii a dezvoltat o gamă de produse, pentru...

GOURMET PACK de la Karpaten Premium Angus, noua pasiune a consumatorilor
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Pentru cei pasionați de specialități culinare, a căror gusturi rafinate îi poartă mereu într-o călătorie printre ingrediente de calitate care stau la baza unui meniu pe măsură, Karpaten Premium Angus lansează pachetul GOURMET PACK!   În lumea gourmet nimic nu este întâmplător! Fiecare ingredient, fiecare aromă...

Audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) A demarat misiunea de audit din partea Comisiei Europene privind Pesta Porcină Africană (PPA). Aceasta este pentru a patra oară când experți europeni vizitează România, în ultimul an si jumătate, pe tema Pestei Porcine Africane.   Această misiune de audit vizează evaluarea modului în care au fost aplicate...

Perutnina Ptuj România, preluată de MHP SE-Cipru
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat C.C.) Consiliul Concurenței analizează operațiunea prin care grupul MHP SE (Cipru) preia Perutnina Ptuj d.d. (Slovenia) și, implicit, Perutnina România SRL.   Grupul MHP SE are ca obiect de activitate comercializarea produselor din carne de pasăre. În România, MHP SE obține venituri din vânzarea produselor din carne...

INSSE: Valoarea producţiei agricole pe macroregiuni, în anul 2017 (Date definitive)
Autor: meatmilk  /   vineri, 19 octombrie 2018

(Comunicat) Indicele producţiei ramurii agricole în anul 2017 faţă de anul 2016 a fost 112,5% pe total, 119,5% la producţia vegetală şi 99,6% la producţia animală.   În ceea ce priveşte valoarea serviciilor agricole, aceasta este în general nesemnificativă, în anul 2017 contribuind cu numai 1,2% la valoarea producţiei...