Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Kaufland: magazinul cu numarul 77

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Conform brandprivat.ro, aflat in fata celei de-a sasea deschideri din acest an, Kaufland a inceput numaratoarea inversa.

Dupa experientele reusite de la Sfantu Gheorghe, Medgidia, Bistrita, Alexandria si Drobeta Turnu Severin, retailerul revine in capitala pentru a patra sa unitate.

Magazinul din soseaua Mihai Bravu, a carui deschidere este programata pentru jumatatea lunii octombrie va fi printre cele mai mari magazine Kaufland din Romania, confirmand astfel importanta strategica pe care o reprezinta astazi piata capitalei. O piata disputata de majoritatea lanturilor de retail, avand o putere de consum aproape dubla fata de media nationala.

Data fiind importanta pe care retailerul o acorda acestei noi locatii este posibil ca, urmand exemplul magazinului Drobeta Turnu Severin, deschiderea unitatii din soseaua Mihai Bravu sa fie devansata. Nu ne ramane decat sa asteptam confirmarea finala a deschiderii celui de-al 77-lea magazin Kaufland din Romania.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

Kaufland: magazinul cu numarul 77

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform brandprivat.ro, aflat in fata celei de-a sasea deschideri din acest an, Kaufland a inceput numaratoarea inversa.

Dupa experientele reusite de la Sfantu Gheorghe, Medgidia, Bistrita, Alexandria si Drobeta Turnu Severin, retailerul revine in capitala pentru a patra sa unitate.

Magazinul din soseaua Mihai Bravu, a carui deschidere este programata pentru jumatatea lunii octombrie va fi printre cele mai mari magazine Kaufland din Romania, confirmand astfel importanta strategica pe care o reprezinta astazi piata capitalei. O piata disputata de majoritatea lanturilor de retail, avand o putere de consum aproape dubla fata de media nationala.

Data fiind importanta pe care retailerul o acorda acestei noi locatii este posibil ca, urmand exemplul magazinului Drobeta Turnu Severin, deschiderea unitatii din soseaua Mihai Bravu sa fie devansata. Nu ne ramane decat sa asteptam confirmarea finala a deschiderii celui de-al 77-lea magazin Kaufland din Romania.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...