Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Kaufland: O nouă ediție a„Târgului de bunătăți românești”, în București

Autor: meatmilkjoi, 18 mai, 2017

Începând de vineri, 19 mai, și până duminică, 21 mai, va avea loc o nouă ediție a „Târgului de bunătăți românești” în București. Târgul se va desfășura în parcarea magazinului Kaufland de pe șoseaua Pantelimonnr. 244 – 246, sector 2, zona Electroaparatajșiva fi deschis în intervalul orar 9:00-18:00, de vineri până duminică inclusiv.

 

La târg, bucureștenii vor putea degusta și achiziționa o gamă variată de produse 100% autohtone, direct de la producătorii locali, printre care se numără:

 

Bragă

Pălincă de prune, pere

Vișinată, afinată, țuică în sticle lucrate manual

Miere și produse apicole

Brânzeturi și alte produse lactate proaspete

Dulciuri de casă

Obiecte și decorațiuni artizanale

Gablonzuri și bijuterii din pietre semiprețioase

Preparate cu specific regional de tipul Kürtős kalács

 

Prin această serie de târguri, care a ajuns la a 16-a ediție la nivel național, Kaufland susține producătorii autohtoni, oferindu-le în mod gratuit spațiu de vânzare și logistica necesară, pentru ca aceștia să-și poată aduce produsele și mai aproape de români.

 

Despre Kaufland România

 

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în șapte țări și o rețea de 115 magazine în România. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secțiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader’s Digest. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kaufland.ro.

La final de 2016, Meda a spart tiparele publicității
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 9 ianuarie 2017

Finalul anului 2016 a adus in prim plan compania Meda, care, cel putin pe social media, a spart tiparele publicitatii intr-un mod cu totul si cu totul fericit, semn ca mintile nu sunt anchilozate peste tot.   Conceptul general a fost acela de reinterpretare a unor teme, motive sau titluri celebre. Din fericire, dupa cum au relatat...

Alimentele conduc Top-ul publicității TV
Autor: meatmilk  /   luni, 5 decembrie 2016

Prime-time-ul de luni seara pe trei dintre cele mai urmărite posturi de televiziune din România a fost ocupat de reclame la alimente şi băuturi, medicamente, credite, servicii din industria telecom, dar şi la cosmetice, astfel că dintr-un total de 105 spoturi publicitare, 86 au fost numai la produse din aceste...