Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Kaufland: O nouă ediție a„Târgului de bunătăți românești”, în București

Autor: meatmilkjoi, 18 mai, 2017

Începând de vineri, 19 mai, și până duminică, 21 mai, va avea loc o nouă ediție a „Târgului de bunătăți românești” în București. Târgul se va desfășura în parcarea magazinului Kaufland de pe șoseaua Pantelimonnr. 244 – 246, sector 2, zona Electroaparatajșiva fi deschis în intervalul orar 9:00-18:00, de vineri până duminică inclusiv.

 

La târg, bucureștenii vor putea degusta și achiziționa o gamă variată de produse 100% autohtone, direct de la producătorii locali, printre care se numără:

 

Bragă

Pălincă de prune, pere

Vișinată, afinată, țuică în sticle lucrate manual

Miere și produse apicole

Brânzeturi și alte produse lactate proaspete

Dulciuri de casă

Obiecte și decorațiuni artizanale

Gablonzuri și bijuterii din pietre semiprețioase

Preparate cu specific regional de tipul Kürtős kalács

 

Prin această serie de târguri, care a ajuns la a 16-a ediție la nivel național, Kaufland susține producătorii autohtoni, oferindu-le în mod gratuit spațiu de vânzare și logistica necesară, pentru ca aceștia să-și poată aduce produsele și mai aproape de români.

 

Despre Kaufland România

 

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în șapte țări și o rețea de 115 magazine în România. Kaufland România este de cinci ani consecutiv centrul comercial cu cea mai mare încredere la secțiunea Categoria locală, potrivit studiului Trusted Brands al Reader’s Digest. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre, varietate, un nivel ridicat de calitate şi, bineînţeles, preţuri atractive. Pentru mai multe informaţii vizitaţi www.kaufland.ro.

Top-ul lunii februarie al vizibilității mărcilor de carne și mezeluri
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 10 martie 2017

Top-ul lunii februarie, al celor mai vizibile branduri in online si pe Facebook realizat pe baza datelor ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, evidentiaza noi ordini ale clasamentelor.   Cea mai importanta modificare este aceea a trecerii companiei Cris-Tim pe Locul intai, in...

METRO și Techstars au inaugurat programul METRO Accelerator Retail
Autor: meatmilk  /   joi, 16 februarie 2017

Sunt căutate inovaţii şi tehnologii pentru comercianţi independenţi şi retaileri 10 startup-uri câștigătoare alese din toată lumea; România participă în premieră Program de training, consultanță și dezvoltare pentru startup-urile câștigătoare, pe durata a trei luni, începând cu 12 iunie, la Berlin Investiții în...