Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Kfc nevoita sa adopte un nou concept de ambalare, mai sustenabil

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Conform Globalmeatnews.com, restaurantele KFC din UK si Irlanda au facut noi angajamente de a folosi materiale mai sustenabile, dupa ce Greenpeace au facut presiuni asupra lor privind ambalarea produselor KFC.

Compania si-a refacut politicaprivind sursele de ambalare saptamana aceasta, afirmand explicativ ca nu va mai folosi furnizori implicati in defrisarea padurilor tropicale. Reprezentantii companiei au declarat ca vor cauta sa foloseasca materialele reciclabile unde este posibil si asigura ca niciun material folosit nu va contine combinatie de lemn de esenta tare (MTH).

KFC si compania mama YumBrands au fost sesizate de catre Greenpeace inca din mai, cand organizatia caritabila a facut public un raport dezvaluind ca paletii folositi in restaurantele KFC din Marea Britanie, Irlanda, Indonesia si China pentru sustinerea cutiilor aveau continut semnificant de combinatii de lemn tropical de esenta tare.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...