Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

KFC, în plină campanie publicitară

Autor: Meat MIlkjoi, 3 iulie, 2014

KFC lanseaza varianta romaneasca a campaniei „Share the taste, Share the passion”, avandu-l ca ambasador pe Cristiano Ronaldo. Campania se desfasoara in perioada 20 iunie – 31 iulie, informează Iqads.

Materialele si comunicarea ATL (spot TV, outdoor, materiale in-store si online) au fost realizate de McCann, Golin ocupandu-se de componentele de PR si social media, informeaza un comunicat emis de Golin.

Odata cu aceasta campanie, KFC lanseaza bucket-ul Cristiano Ronaldo,cu 11 Hot Wings si 11 Crispy Strips. Utilizatorii se pot inscrie intr-o campanie promotionala cu tragere la sorti desfasurata in perioada 20 iunie – 18 iulie.

Marele premiu este un SMART TV 3D, premiile medii constau in casti audio, stick-uri USB si MP3 playere, la fiecare inscriere acordandu-se un voucher de 10% reducere la Bucket-urile KFC. (Mai multe, pe www.iqads.ro)

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...