Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Khaled El Solh, Caroli Foods: Dorim o creștere de peste 10 %

Autor: Maria Demetriadmiercuri, 21 ianuarie, 2015

”Dorim o creștere de peste 10 %, a declarat domnul Khaled El Solh, CEO al companiei Caroli Foods, într-un interviu acordat publicației Magazinul Progresiv, după ce, pentu anul trecut, a fost raportată o creştere de 20% a profitabilităţii, iar cifra de afaceri a depăşit pragul de 80 milioane euro în 2014.

Referindu-se la evoluția afacerilor companiei pe care o conduce, domnul Khaled El Solh a declarat: ”Primii doi ani după semnarea parteneriatului, piaţa a fost foarte dificilă, cu fluctuaţii foarte mari de preţuri la materia primă, iar compania a performant în concordanţă, dar începând cu 2012 am revenit pe profit şi de atunci ne-am consolidat şi mai mult afacerile şi poziţia în piaţă. Anul 2014 a fost unul satisfăcător pentru noi, cu rezultate pozitive, mult peste cele din 2013. Indicatorul nostru principal, profitabilitatea, a crescut cu 20%, iar în termeni de vânzări ne aşteptăm să depăşim pragul de 80 de milioane de euro. Rezultatele noastre sunt cu atât mai bune cu cât piaţa mezelurilor, potrivit celor mai recente date de piaţă, s-a redus în volum cu aproape 1%, iar valoric a crescut cu 2-3%. În ceea ce priveşte poziţia noastră în piaţă, ce pot să vă spun este că deţinem o cotă de 18% în segmentul IKA, iar la nivel de Traditional Trade este greu de avansat un procent pentru că nu există o centralizare a unui panel reprezentativ de date scanate.”

 

În privința proiectelor de viitor pe care Caroli Foods le are în vedere, oficialul companiei a precizat: ”Dorim să ne consolidăm şi mai mult poziţia pe piaţă, iar brandurile noastre să rămână în topul preferinţelor consumatorilor. De asemenea, vrem să creştem ponderea exporturilor în cifra de afaceri, care în acest moment reprezintă 6%. Există mult potenţial în această direcţie, iar România ar putea să devină o platformă pentru regiune datorită preţurilor competitive la produse. Da, cred că este posibilă o altă creştere de două cifre în 2015, însă aceasta nu este neapărat target-ul nostru.” (Foto: www.forbes.ro)

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...

Valoarea exportului de produse agroalimentare a fost de 4,5 miliarde euro
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

În primele 10 luni ale lui 2014, eporturile de produse agroalimentare au însumat în jur de 4,5 miliarde de euro, în timp ce excedentul comercial a trecut peste 496,5 milioane de euro la sfârşitul lui octombrie din 2014, fiind de 2,7 ori mai mare decât valoarea înregistrată în perioada similară din 2013, arată datele Ministerul...