Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

La Alimentaria se pune accentul pe natural si inovator

Autor: Ilie Stoianmiercuri, 18 aprilie, 2018

Cea mai buna opinie despre actuala editie a targului Alimentaria, care se desfasoara in aceste zile la Barcelona, ti-o poti forma daca vizitezi salonul MultipleFoods, acolo unde sunt adunate companii dintre cele mai diverse, ale caror produse nu sunt caracterizate decat de doua calitati: natural si inovator.

 

Daca, in zona fructelor de mare se pune accentul pe prospetime si pe minima procesare, firmele de lactate din Italia, Elvetia, Olanda, Franta, Germania etc. se mandresc cu naturaletea 100 % a produselor expuse, la fel cum si companiile care au adus la standuri produse ready meal, ready to eat sau ready to cook, pun accentul pe naturalete, atat cat se poate vorbi despre ea.

 

De mare interes, aici, se bucura standurile cu sucurile naturale, dar si cele cu vinuri ecologice, Spania si Franta, dar si Statele Unite, Australia sau Africa de Sud, promovandu-se sub sloganuri oarecum asemanatoare, toate vorbind despre „eco”, „bio”, „organic”.

 

Desigur, companiile din sectorul carnii nu sunt mai prejos: avicultura in sistem free range este la mare pret (si ne bucuram sa constatam ca firmele romanesti prezente aici au in oferta lor astfel de produse, fie ca vorbim despre carne, fie, despre oua), iar preparatele din carne, mezelurile, suncile si multe alte produse expuse acoperind in principiu zona premium. (Corespondenta de la Barcelona; 17 aprilie 2018, Ilie Stoian)

Irlanda cere Uniunii Europene să retragă carnea de vită braziliană din negocierile Mercosur
Autor: Nora Marin  /   miercuri, 4 iulie 2018

Asociația Fermierilor din Irlanda (IFA) a cerut Comisiei Europene să scoată din negocierile acordului Mercosur tema cărnii de vită din Brazilia, din cauza faptului că fermierii acelei țări "nu reușesc în mod continuu" să respecte standardele UE.   Comisia Europeană a publicat ultimul raport privind sănătatea și...

Parmigiano Reggiano, cel mai influent AOP din lume!
Autor: Mircea Demeter  /   miercuri, 4 iulie 2018

Potrivit clasamentului Ipsos al "Celor mai influente mărci din 2018", Parmigiano Reggiano este cel mai influent AOP din lume pentru al doilea an de funcționare.   Cu toate acestea, pentru consumatorii italieni, brânza este al doilea cel mai important brand din sectorul alimentar, după Nutella. Pentru grupul "boomers" (cu vârste...