Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

La Amsterdam, are loc PLMA World of Private Label 2019

Autor: Nora Marinmiercuri, 22 mai, 2019

Cu aproximativ 2.700 de companii care participă la expoziții și 15.000 de profesioniști din 120 de țări care vor participa, PLMA World of Private Label din acest an, care are loc în zilele de 21 și 22 mai, se transformă în cea mai mare expoziție de profil a anului.

 

Spectacolul este cel mai mare eveniment din calendar pentru orice persoană implicată în dezvoltarea de etichete private, inclusiv reprezentanți ai supermarketurilor, hipermarketurilor, discounterilor, farmaciilor și magazinelor universitare, importatori și exportatori, producători, consultanți, agenți de vânzări, ambalaje și design experți.

 

Focus internațional

 

Expozantii de la PLMA World of Private Label din acest an, din mai mult de 70 de tari creionează un adevarat instantaneu al dezvoltarii de etichete private din intreaga lume in domeniul alimentelor, bauturilor si alimentelor.

 

În acest an participă aproximativ 61 de pavilioane naționale și regionale, cu noi pavilioane din Israel, Dubai, Egipt, Letonia și Africa de Sud.

 

Aproximativ 1.800 de expozanți participanți expun alimente și băuturi, 450 de expozanți de produse de sănătate și frumusețe, peste 300 de expozanți de produse de uz casnic și mai mult de 300 de expozanți de articole de menaj și articole de uz casnic. Tendințele actuale și emergente ale consumatorilor vor fi, de asemenea, bine reprezentate la eveniment.

 

Aproximativ 250 de expozanți de produse ecologice, peste 250 de expozanți de produse vegetariene și vegetariene, aproape 200 de expozanți de produse fără lactoză și 150 de expozanți de produse fără zahăr vor participa, precum și 250 de expozanți de produse kosher și peste 200 de expozanți Expozanti care se concentreaza pe halal.

 

Ascultați Buzz

 

Tema ediției din acest an a World of Private Label este „Ascultă Buzz”, în conformitate cu numeroasele discuții care vor avea loc la evenimentul din acest an.

 

Vizitatorii site-ului PLMA – www.plmainternational.com pot încerca chiar „buzz” pentru ei înșiși, printr-un clip audio înregistrat la evenimentul de anul trecut.

 

Cu 15 săli de expoziții explorate, împărțite pe trei complexe principale, Complexul Europa al companiei RAI este dedicat produselor alimentare, complexul Holland are expoziții care prezintă produse nealimentare, iar Complexul Park cuprinde atât expozanți de produse alimentare, cât și non-alimentare, unde vă puteți aștepta la destule momente „buzz”, emanând de la etajul comerțului, în timpul celor două zile ale târgului.

 

Supermarket Ideea

 

Spectacolul este întregit o serie de atracții, printre care Supermarket Ideea PLMA, care afișează gamele de etichete private ale a aproximativ 60 de comercianți cu amănuntul din Europa, Statele Unite, America Latină, Africa și Asia.

 

De asemenea, în cadrul zonei  Supermarket Ideea, este organizată o secțiune specială care prezintă produsele câștigătoare în cadrul premiilor PLMA International Salute to Excellence Awards, care sărbătorește cele mai bune inovații noi din domeniul privat din ultimul an.

 

De asemenea, PLMA New Product Expo va prezenta mai mult de 600 de produse prezentate pentru prima dată pe etajul comercial.

Top-ul vizibilității în on-line al mărcilor de carne, în luna noiembrie 2019
Autor: meatmilk  /   miercuri, 11 decembrie 2019

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei  TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii mărcilor de carne, in on-line, pentru luna noiembrie 2019.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele...

BistroMar: Consumul de pește pe piața HoReCa din București a crescut cu 10%
Autor: meatmilk  /   luni, 9 decembrie 2019

Consumul de pește din restaurantele bucureștene a crescut cu aproape 10%, în cele trei trimestre din 2019, comparativ cu aceeași perioadă din 2018, potrivit reprezentanților BistroMar.   Pe fondul acestei majorări de ansamblu, vânzările înregistrate de restaurant au fost mai mari cu 30% pe perioada verii, față de intervalul...