Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

La Angst, Excelența se reinventează cu ”Merinde Urbane”

Autor: Ilie Stoianjoi, 13 aprilie, 2017

Când spui Angst, spui Excelență. Când spui Angst, spui calitate la superlativ. Când spui Angst, spui profesionalism desăvârșit și cel mai înalt etalon al afacerilor. Dar, când spui Angst, spui și Sorin Minea, un Sorin Minea pe care de mult timp nu l-am văzut atât de exuberant și încrezător. Asta, pentru că, în sfârșit, Angst se reinventează. Iar, această adevărată ofensivă care începe acum, este prilejuită de lansarea noii game de mâncăruri cu marca ”Merinde Urbane”.

 

Calitate la superlativ, vânzări în creștere spectaculoasă

 

Încă de la începutul activității, în anul 1990, Angst s-a identificat cu înalta calitate a produselor sale, grație colaborării dintre doi oameni de excepție: pe de o parte, cel care a dat numele firmei, elvețianul Urs Angst; pe de altă parte, Sorin Minea, acela care este Doctor în Medicină Veterinară, cu vechi ștate de activitate în industria specifică. În timp, compania, alături de care trebuie să amintim obligatoriu și fabrica Salsi, de la Sinaia, acolo unde s-a produs pentru prima oară Salam de Sibiu în România și aceea care dă tonul calității produselor crud-uscate, a avut inerente fluctuații generate de mersul întregii economii. Dar, niciodată, la Angst nu s-a făcut rabat de la calitate și niciodată nu s-a coborât ștacheta, indiferent de cât de grea a fost situația, la un momendat.

 

În plus, să nu uităm faptul că, intrată total în proprietatea domnului Minea, acesta a decis și dezvoltarea unei rețele proprii de magazine, fapt care a dinamizat și mai mult activitatea firmei. Că, acum, magazinele au ajuns în proprietatea rețelei Mega Image, asta ține de firescul afacerilor. Dar Angst și-a păstrat o colaborare privilegiată cu această rețea, acolo unde produsele sale de cea mai bună calitate pot fi cumpărate, și chiar sunt!, de oricine.

 

Dovadă, stau rezultatele anului trecut: 30 de milioane de euro-cifră de afaceri, un profit estimat de Sorin Minea între 7 și 9 % și, cel mai important, creșterea vânzărilor. ”Eu nu îmi socotesc afacerile după alt criteriu, decât acela al vânzărilor”, ne-a declarat domnul Minea. ”Și, ce e îmbucurător, e faptul că lumea se orientează din ce în ce mai mult spre produsele de calitate superioară, semn că românii încep să mănânce din ce în ce mai bine. Și anul acesta, până acum, am creșteri de vânzări pe toate segmentele, indiferent de gamă, iar asta înseamnă că n-am greșit, atunci când am pariat încă de la început pe cartea calității”, a completat Sorin Minea.

 

Merindele Urbane, poziționate în gama de lux

 

”Asta m-a determinat, continuă domnul Minea, să dau drumul acestei game de mâncăruri pe care am poziționat-o direct în gama de lux. Nu m-au interesat costurile. De fapt, le-am cerut colegilor să pregătească tot ce e mai bun, pornind de la calitatea ingredientelor, și de abia mai apoi să vedem cum putem eficientiza, ca să păstrăm, totuși, un preț cât de cât accesibil. Cel care a codus și care conduce tot procesul este Maestrul Bucătar Sorin Bontea, acela care, după ani de zile pe care i-a petrecut în această meserie pe pacheboturi de lux, cunoaște toate subtilitățile meseriei dar, mult mai important, cunoaște secretele gastronomice ale lumii.

 

Asta mi-a plăcut foarte mult, pentru că și mie îmi place să experimentez. Iar, acum, cu această gamă pe care am botezat-o ”Merinde Urbane”, mă adresez românilor de azi, corporatiștilor care nu au timp, sau celor care vor să mănânce, acasă, dar ca la restaurant, însă la un preț accesibil”. Cât de accesibil? O porție, ar costa în medie 25 de lei. Deci, foarte avantajos, față de un restaurant din categoria ”high”. Însă, de ce să nu te bucuri de nivelul ”high” acasă la tine!?, s-a întrebat domnul Minea, așa că a pornit în forță activitatea la Fabrica de Mâncăruri, tocmai pentru a răspunde prompt cererii tot mai crescute a unui segment de consumatori care vor să aibă produse convenience, fresh, din zona ready-to-eat/ready-to-cook.

 

”Folosesc cele mai bune ingrediente, cea mai bună materie primă. Nu folosesc niciun fel de aditiv, niciun agent de conservare, nu folosesc glutamat, pentru potențarea aromelor. Tehnologiile de preparare ale mâncărurilor sunt în așa fel concepute, pentru a păstra gustul și savoarea intactă a cărnii, a garniturilor și a salatelor și, desigur, valoarea lor proteică. Nu am avut nicio rezervă în a apela la importuri de materie primă, uneori, din zone îndepărtate, dacă în România nu am găsit ceea ce îmi doream”, spune Sorin Minea, care adaugă: ”De exemplu, iau cod din Danemarca, pentru că e sezonul de pescuit la cod, și, nu doar că îl vreau proaspăt, îl vreau și filetat de danezi, pentru că în România nu am găsit pe nimeni care să fileteze peștele așa cum vreau eu”.

 

În plus, cu această gamă, se dorește ca românii să se învețe cu sezonalitatea produselor. De exemplu, dacă e sezon de sparanghel proapspăt, să se ofere o mâncare cu sparanghel. Desigur, s-ar putea apela la subrefugii, dar domnul Minea ține la prospețimea desăvârșită a produselor din gama ”Merinde Urbane”.

 

În plus, conștient de faptul că termenul de valabilitate al mâncărurilor e redus, de cca 3, 4 zile, la Angst s-a investit în cele mai performante soluții de ambalare, mai precis, în sisteme personalizate furnizate de Ulma: ”Am fost la ei și mi-au oferit mai multe variante. Într-un final, mi-au executat o comandă specială, perfect adaptată nevoilor noastre, profilului de producție și, mai ales, nivelului de producție. Casoletele sunt de cea mai bună calitate și le-am cerut a fi compartimentate, pentru ca mâncărurile să aibe un aspect deosebit la raft. Mai mult, cred că sunt primul din țară care vine cu casolete din aluminiu, pentru ca mâncărurile să poată fi introduse direct în cuptor. Practic, cu aceste produse poți face o masă de gală, la tine acasă, fără să cheltui mult și mâncând un produs de calitate. Ce vrei mai mult, decât, de exemplu, o seară în care poți mânca rață cu sos de portocale!?”, se întreabă retoric, și pe deplin mulțumit, Sorin Minea.

 

Dar, nu numai atât!

 

Însă, reinventarea companiei Angst nu se rezumă doar la atât. Iată ce ne-a dezvăluit proprietarul firmei: ”Pentru prima oară, după ani de zile, am decis să investesc în marketing, pe mai multe planuri. În primul rând, am cerut etichete care să diferențieze la raft, cu sigla Angst pe ele, dar cu un logo al gamei care să poată fi identificat cu ușurință, de la mare distanță, inclusiv folosind culori plăcute, sugestive, potrivite fiecărui produs în parte. Pentru aceasta, nu am ezitat să apelez la o echipă de designeri tineri, eliberați de stereotipuri, echipă care mi-a propus mai multe variante, alegând în final pe aceea care mi-a plăcut și care a abandonat pastelul care e prezent acum pe toate rafturile magazinelor.

 

Apoi, pregătim noi site-uri, unul, dedicat direct acestei game, ”Merinde Urbane”. Însă, lucru care ține tot de marketing, vreau să creez o legătură foarte subtilă cu consumatorul, dându-i posibilitatea să se joace cu mâncărurile mele, dacă vrea, să le adapteze, să le îmbunătățească, dacă dorește, potrivit gustului fiecăruia. Sau, dacă preferă așa, să le consume ca atare, așa cum le propunem noi. În acest fel, aduc un argument în plus pentru ceea ce se cheamă recurs la raftul magazinelor Mega Image, singura rețea în care se vor vinde aceste produse. Iar, pentru toamnă, mai pregătesc o surpriză, dar o voi dezvălui la timpul potrivit”.

 

Spunându-vă că noi cunoaștem deja secretul pe care, desigur, nu vi-l vom spune, vă dezvăluim însă sloganul care va însoți Merindele Urbane ale firmei Angst: ”Mâncare bună, pentru o viață nebună”, o alăturare excelentă de cuvinte care sugerează tot ce trebuie sugerat și, desigur, în perfectă concordanță cu personalitatea domnului Sorin Minea, un lider incontestabil al Excelenței, din întreaga Industrie Alimentară românească.

 

Gama de mâncăruri Angst-Merinde Urbane

 

Salată de crudități

Ghiveci călugăresc

Salată de pui cu ciuperci

Supă de mazăre

Chilli con carne & tortilla

Supă cu fasole

Supă cremă cu linte

Paste Bologneze

Farfalle cu somon

Rață cu sos asiatic și orez basmati

Vită cu sos de piper și mazăre mangetout

Supă Congee

Porc cu sos dulce-acrișor și orez basmati

Piept de rață cu sos de portocale și legume

În S1-2017, afacerile Grupului Agricola Internațional SA au crescut cu 6%
Autor: meatmilk  /   joi, 20 iulie 2017

(Comunicat) În prima jumătate a anului 2017 Grupul de firme AGRICOLA înregistrează o creștere a cifrei de afaceri de 6% față de perioada similară din 2016, ajungând la 322,658 milioane lei (cifra de afaceri nu mai include și off-urile de vânzări, potrivit legislației aplicabile din 2017. Procentul de creștere a fost calculat în...

Domnul Răzvan Furtună este noul CFO al companiei Cris-Tim
Autor: meatmilk  /   miercuri, 19 iulie 2017

Începând de ieri, domnul Răzvan Furtună este noul CFO al prestigioasei companii Cris-Tim, părăsind astfel funcția de Head of Private Banking BCR, pe care a deținut-o până de curând.   Contactat de redacția revistei Meat.Milk., domnul Furtună ne-a declarat: ”Pentru mine este o schimbare majoră, după o lungă activitate...