Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

La finalul lui 2017, Diana va avea 50 de magazine proprii

Autor: Maria Demetriadluni, 20 martie, 2017

Compania Diana, din Râmnicu Vâlcea, a contabilizat la finalul anului 2016 o cifră de afaceri de 95,9 mililioane de euro, contribuția cea mai mare reprezentând-o abatorizarea și procesarea cărnii.

Capacitatea de procesare a fabricii Diana este în prezent de 80 de tone de carne, produsele realizate fiind distribuite cu ajutorul unei flote de peste 90 de maşini frigorifice, special echipate pentru acest gen de activități.

După cum am anunțat într-o știre anterioară, grupul de firme Diana își continuă programul de investiții în dezvoltarea rețelei de magazine proprii, potrivit planului de extindere anunțat, până la finalul anului 2017 urmând să totalizeze un număr de 50 de magazine proprii.

Totodată, se speră că în 2017 se va depăși o cifră de afaceri de 100 de milioane de euro.

Studiu Agricola Bacău: Opt din zece români consumă săptămânal ouă
Autor: meatmilk  /   joi, 7 decembrie 2017

(Comunicat) Opt din zece români consumă ouă săptămânal, însă mai puțin de jumătate, au cunoștințe corecte despre proprietățile lor, informează Agricola Internațional Bacău, într-un studiu pe care l-a realizat.   Românii sunt mari consumatori de ouă. Opt din zece respondenți consumă ouă săptămânal, iar cei mai...

Moldova în Bucate, cel mai vizibil brand din categorie, în luna octombrie
Autor: meatmilk  /   luni, 4 decembrie 2017

(Comunicat) Moldova în Bucate, de la Vascar, se situează pe prima poziție în topul vizibilității în presă în categoria preparate din carne, conform datelor furnizate decompania de monitorizare Klarmedia.   Brandul Moldova în bucateînregistrează o acoperire media de aproape 30% din totalul brandurilor din categoria preparate...