Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

La Indagra Food 2019, CocoRico își anunță rebranduirea

Autor: meatmilkjoi, 31 octombrie, 2019

“Eat Well. Be well. Hrănește-te bine. Și ești bine”. Aceasta este deviza sub care Bogdan Stanca, Fondator & CEO AAylex Group, a construit business-ul și a creat brandul Cocorico, acum mai bine de 27 de ani. Astăzi, încă definește perfect modul în care se realizează orice produs și orice plan de dezvoltare din cadrul grupului.

 

Bogdan Stanca: ”O companie trebuie să aibă pe lângă profit și un scop moral. Niciunul nu trebuie dezechilibrat în favoarea celuilalt. Noi susținem sănătatea.”

 

Rebranding complet Cocorico

 

Anul acesta, după investiții continue în calitatea cărnii de pui, în sisteme de producție inovative, în cercetare și dezvoltare, ce totalizează, doar în perioada 2018 – 2020, peste 50 milioane de euro, este momentul să comunicăm consumatorilor noștri lansarea unei noi identități vizuale pentru brandul Cocorico.

 

Noua identitate reprezintă o schimbare completă din punct de vedere vizual, un proces complex, inițiat încă din luna septembrie a anului trecut și realizat împreună cu echipa lui Sascha Loebe, partener Pentagram, cea mai mare agenție de creație independentă din lume, creatoare de branduri internaționale precum Mastercard sau Rolls-Royce.

 

Brandingul Cocorico urmează să fie implementat gradual, în cadrul tuturor canalelor de comunicare, interne și externe și va fi finalizat în partea a doua a anului 2020. Prima afișare publică a noului brand va avea loc în cadrul standului Cocorico, nr 32, din incinta târgului internațional Indagra – Carnexpo, în perioada 30 octombrie – 3 noiembrie.

 

De ce rebranding?

 

Schimbarea reprezintă un pas firesc, o nevoie naturală pentru imaginea brandului de calitate premium, 100% natural.

 

În ultimii aproape 10 ani, de când a fost lansată pe piață imaginea actuală a brandului Cocorico, schimbările au fost majore în toate direcțiile: atât din punct de vedere al posibilităților de producție, grupul AAylex fiind într-un proces continuu de dezvoltare, cât și din punctul de vedere al pieței și consumatorilor noștri.

 

Stilul de viață al omului contemporan s-a schimbat în mod radical în ultimul deceniu. Noile generații solicită companiilor să țină cont de bunăstarea animalelor, să practice modalități de producție sustenabile, să se implice în proiecte de protecție a mediului înconjurător, mai mult decât oricând, iar odată cu aceste aspecte a crescut și grija pentru starea de sănătate.

 

Cocorico a ținut cont întotdeauna de aceste aspecte, dar s-a concentrat prioritar în realizarea lor, în obținerea certificărilor de calitate și mai puțin în comunicarea acestora, până acum.

 

“Ne dorim să le arătăm consumatorilor noștri adevărata valoare a cărnii de pui autentice și să le demonstrăm motivele pentru care să creadă în continuare în Cocorico”, declară Bogdan Stanca, Fondator & CEO AAylex Group.

Baroncini vă urează Crăciun Fericit și un Nou An prosper!
Autor: meatmilk  /   marți, 17 decembrie 2019

Dragi clienti si prieteni,   S-au implinit 16 ani de cand “Baroncini” a deschis societatea din Romania. Saisprezece ani de colaborare, implicand tehnologia noastra in sprijinul viitorului afacerilor si societatilor Dvs.   Si, pentru ca noi credem in viitor, si anul aceasta am sustinut asociatia italiana Associazione...

Campanie de rebranding a companiei Elit
Autor: meatmilk  /   luni, 9 decembrie 2019

”La Elit nu se schimbă nimic! Doar eticheta!” Rebranding de succes al producătorului ardelean de mezeluri inclus în top 10 companii din județul Alba   Pentru Elit, una dintre cele mai importante companii producătoare de mezeluri din România, cu o experiență de peste 16 ani în acest domeniu, 2019 a însemnat în primul...