Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

La Indagra Food, Aaylex bifează încă o participare de prestigiu

Autor: Meat MIlkvineri, 4 noiembrie, 2016

Prezentă și anul acesta cu stand propriu la Indagra Food, compania Aaylex, deținătoarea celebrei mărci CocoRico, își poate trece în contul realizărilor încă o prezență de prestigiu, atât în fața consumatorilor, cât și în fața specialiștilor și a partenerilor de afaceri.

 

Încă de pe acum, suntem convinși de succesul participării, de vreme ce dialogul cu prezenții și viitorii parteneri s-au desfășurat în permanență. Dar, pentru a afla cum s-au derulat afacerile grupului Aaylex pe durata acestui an, ne-am adresat domnului Bogdan Grama-Manager General al companiei, care ne-a acordat un scurt interviu:

 

-Fabrica de Carne: Ce a reprezentat anul 2016 pentru Grupul Aaylex?

Bogdan Grama: -Anul 2016 a însemnat pentru Grupul Aaylex o promisiune respectată pentru toți clienții noștri, interni și externi, în ceea ce privește volumele contractate și target-ul de business la nivel global. Rezultatele obținute s-au înscris în trendul de creștere al anilor precedenți. Estimăm că acest trend va fi menținut și pentru acest an.

 

FDC: Care au fost noutățile anului?

BG: -Cu siguranță, inaugurarea unei noi capacități de producție. În vara anului 2016, a fost lansată în Făurei cea mai noua Fabrica de Hrană pentru Păsări Aaylex AgroCooperativa Agricola, având o capacitate de productie de 15 tone de furaje pe ora și 110.000 tone, anual.

Aceasta fabrică este mai mult decât o investiție semnificativă. Este o investiție în calitate, în hrană sănătoasă a puilor, o investiție în zona geografica în care este amplasată, în ferme, dar și înoameni, asigurând peste 45 de locuri de muncă.

 

aaylex2FDC: -Care sunt proiectele pe care le vizați în anul 2017?

BG: – În 2017, Aaylex își propune să continue eforturile de îmbunătățire a productivității și de asigurare a calității superioare a produselor, compania noastră fiind déjà recunoscută la nivel internațional pentru calitatea deosebită.

 

Obiectivul nostru este să fim în fiecare zi mai buni, pentru că munca noastră se definește în 3 cuvinte :

  • Calitate în tot ceea ce facem.
  • Creativitate, pentru a descoperi continuu soluțiile benefice de a ne îndeplini sarcinile, a trece peste provocările zilnice și a fi în fiecare zi mai buni.
  • Rezultate: Toate eforturile, pe care le facem zi de zi, sunt încununate de succes pentru că rezultatul este carnea de pui sănătoasă, pentru noi și familiile noastre, pentru consumatorii noștri din toată lumea.

 

FDC: Care este mesajul pe care doriți să îl transmiteți cnsumatorilor și partenerilor dumneavoastră de afaceri?

BG: Așa cum spunem de fiecare dată, îi asigurăm că ”Susținem calitatea în tot ceea ce facem, pentru o viață de calitate.”

Radu Timiș Jr.: ”Voi face din Cris-Tim cea mai mare firmă din Industria Alimentară românească!”
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 5 aprilie 2017

Rar mi-a fost dat, ca jurnalist, să întâlnesc în ultimii ani un tânăr precum Radu Timiș Junior, iar asta o scriu și cu bucurie dar și cu tristețe. Cu tristețe, pentru că sunt foarte puțini ca el. Cu bucurie, însă, pentru că, așa cum i-am spus după ce mi-a acordat interviul, poate fi un model pentru generația sa, ba chiar, poate...

De zece ani, în UE: Cum am fost, cum suntem, cum vom fi? Răspunde Sorin Minea
Autor: Ilie Stoian  /   vineri, 16 decembrie 2016

Mai e puțin până în ziua de 1 ianuarie 2017, moment în care vom contabiliza trecerea a zece ani de la aderarea României la Uniunea Europeană. Ce a însemnat această perioadă pentru sectoarele de carne și lapte ale României, unde am ajuns și, mai ales, cum vor arăta aceste industrii în anul 2027? Pentru a creiona o imagine cât mai...