Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

La Indagra, preţuri mari la producătorii mici

Autor: Meat MIlkmarți, 5 noiembrie, 2013

Preţurile mari ale produselor tradiţionale aduse de micii producători din întreaga ţară, dar şi lipsa de bani invocată de vizitatori, au făcut ca anul acesta, la Târgul internaţional INDAGRA, să se înregistreze cele mai mici vânzări din ultimii ani.

Ca în fiecare an, una dintre aleile complexului Romexpo a fost ocupată de micii producători, care au umplut standurile cu o mare varietate de produse tradiţionale, de la preparate din carne şi diverse brânzeturi, până la dulciuri şi băuturi tradiţionale. Dar, la multe produse, preţurile erau de-a dreptul exorbitante, ţinându-i departe pe vizitatori.

De exemplu, la jumările de porc, preţul era de 50-55 lei/kg, la şorici 60 de lei/kg, iar la slănina afumată 25-30 de lei/kg . Ca să nu mai vorbim de unele preparate, într-adevăr deosebite, dar care aveau  “preţuri de caviar”: babic sârbesc 8 lei/100 de grame, cârnaţi de Pleşcoi 7 lei/100 gr, ghiudem 8 lei/100 gr etc.

Alte produse tradiţionale, care aveau mare căutare în anii trecuţi, au rămas aproape neatinse, din cauza preţurilor mari: sloi de oaie 45 lei/kg, lebăr de porc 30 lei/kg, drob de miel 40 lei/kg, caş de oaie 28 lei/kg, telemea de capră 30 de lei kg etc. Până şi porumbul fiert sau copt s-a vândut destul de greu, preţul fiind de 5 lei bucata. (capital.ro)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...