Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close
Conferinta

Lactate Brăila va fi prezentă la Meat & Milk 2017

Autor: meatmilkjoi, 16 martie, 2017

Una dintre companiile importante din Industria de procesare a laptelui, Lactate Brăila, va participa la cea de-a VI-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, manifestarea urmând să aibă loc în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.

 

Lactate Brăila este o fabrică românească de produse lactate înfiinţată în anul 2002 la Brăila. Compania s-a dezvoltat în ideea de a satisface preferinţele în materie de lactate ale românilor, fără a neglija însă şi alte pieţe de desfacere, calităţile produselor (nutriţionale şi gustative) fiind apreciate şi în alte ţări, de exemplu în Italia, unde Lactate Brăila este prezentă cu marca Joliju.

 

În România, produsele Lactate Brăila, comercializate sub mărcile Joliju şi Blasova, sunt prezente atât în marile lanţuri de retail, supermarketuri, cât şi în magazinele proprii, specializate, din Brăila, unde sunt foarte apreciate de consumatori.

 

Pornită ca o afacere de familie, cu fonduri provenite dintr-o investiţie Sapard, Lactate Brăila este acum un competitor în plină ascensiune pe piaţa generală a lactatelor din România, impunându-se prin calitate şi respect pentru consumator.

 

Angajamentul companiei, acela de a preţui laptele, este un angajament faţă de consumator şi el se poate verifica oricând prin aceea că produsele noastre au la bază un lapte sănătos şi de calitate. Lactate Brăia este deschisă la provocări, astfel încât își propune să extindă permanent portofoliul de produse.

 

Crezul firmei Lactate Brăila este sintetizat foarte bine în următoarele afirmații:

”Urmărim să nu vă lipsească nimic din lactatele şi brânzeturile specifice ţării noastre, însă  încercăm să oferim şi formule compoziţionale care să satisfacă tipuri de gusturi diferite. Indiferent însă de forma pe care ar lua-o produsul final (brânză, caşcaval, mozzarella, mascarpone ş.a.), ne ghidăm întotdeauna după principiul că totul porneşte de la un lapte sănătos şi de care ne îngrijim zilnic pentru a oferi consumatorilor această diversitate de produse”.

Detalii despre conferință și înscrieri, pe www.meat-milk.ro/conferinta.

Acționarii Albalact, convocați pe 24 aprilie la Adunarea Generală de Bilanț
Autor: meatmilk  /   miercuri, 22 martie 2017

(Comunicat) Bursa de Valori București informează că acţionarii Albalact (ALBZ) sunt convocaţi în ziua de 24 aprilie la Adunarea Generală de Bilanţ, pentru a discuta şi aproba ca profitul net înregistrat în exerciţiul financiar 2016 să rămână nerepartizat şi neacordarea de dividende. Pe ordinea de zi, se află discutarea şi...

La finalul lui 2017, Diana va avea 50 de magazine proprii
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 20 martie 2017

Compania Diana, din Râmnicu Vâlcea, a contabilizat la finalul anului 2016 o cifră de afaceri de 95,9 mililioane de euro, contribuția cea mai mare reprezentând-o abatorizarea și procesarea cărnii. Capacitatea de procesare a fabricii Diana este în prezent de 80 de tone de carne, produsele realizate fiind distribuite cu ajutorul unei flote...