Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Lactate Brăila va fi prezentă la Meat & Milk 2017

Autor: meatmilkjoi, 16 martie, 2017

Una dintre companiile importante din Industria de procesare a laptelui, Lactate Brăila, va participa la cea de-a VI-a ediție a Expo-Conferinței Internaționale Meat & Milk 2017, manifestarea urmând să aibă loc în zilele de 25 și 26 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov.

 

Lactate Brăila este o fabrică românească de produse lactate înfiinţată în anul 2002 la Brăila. Compania s-a dezvoltat în ideea de a satisface preferinţele în materie de lactate ale românilor, fără a neglija însă şi alte pieţe de desfacere, calităţile produselor (nutriţionale şi gustative) fiind apreciate şi în alte ţări, de exemplu în Italia, unde Lactate Brăila este prezentă cu marca Joliju.

 

În România, produsele Lactate Brăila, comercializate sub mărcile Joliju şi Blasova, sunt prezente atât în marile lanţuri de retail, supermarketuri, cât şi în magazinele proprii, specializate, din Brăila, unde sunt foarte apreciate de consumatori.

 

Pornită ca o afacere de familie, cu fonduri provenite dintr-o investiţie Sapard, Lactate Brăila este acum un competitor în plină ascensiune pe piaţa generală a lactatelor din România, impunându-se prin calitate şi respect pentru consumator.

 

Angajamentul companiei, acela de a preţui laptele, este un angajament faţă de consumator şi el se poate verifica oricând prin aceea că produsele noastre au la bază un lapte sănătos şi de calitate. Lactate Brăia este deschisă la provocări, astfel încât își propune să extindă permanent portofoliul de produse.

 

Crezul firmei Lactate Brăila este sintetizat foarte bine în următoarele afirmații:

”Urmărim să nu vă lipsească nimic din lactatele şi brânzeturile specifice ţării noastre, însă  încercăm să oferim şi formule compoziţionale care să satisfacă tipuri de gusturi diferite. Indiferent însă de forma pe care ar lua-o produsul final (brânză, caşcaval, mozzarella, mascarpone ş.a.), ne ghidăm întotdeauna după principiul că totul porneşte de la un lapte sănătos şi de care ne îngrijim zilnic pentru a oferi consumatorilor această diversitate de produse”.

Detalii despre conferință și înscrieri, pe www.meat-milk.ro/conferinta.

Studiu Agricola Bacău: Opt din zece români consumă săptămânal ouă
Autor: meatmilk  /   joi, 7 decembrie 2017

(Comunicat) Opt din zece români consumă ouă săptămânal, însă mai puțin de jumătate, au cunoștințe corecte despre proprietățile lor, informează Agricola Internațional Bacău, într-un studiu pe care l-a realizat.   Românii sunt mari consumatori de ouă. Opt din zece respondenți consumă ouă săptămânal, iar cei mai...

Moldova în Bucate, cel mai vizibil brand din categorie, în luna octombrie
Autor: meatmilk  /   luni, 4 decembrie 2017

(Comunicat) Moldova în Bucate, de la Vascar, se situează pe prima poziție în topul vizibilității în presă în categoria preparate din carne, conform datelor furnizate decompania de monitorizare Klarmedia.   Brandul Moldova în bucateînregistrează o acoperire media de aproape 30% din totalul brandurilor din categoria preparate...