Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Lacto Solomonescu schimbă ambalajele, dar produsele rămân la fel: Perfecte!

Autor: Maria Demetriadjoi, 25 octombrie, 2018

Una dintre cele mai prestigioase companii românești de procesare a laptelui, Lacto Solomonescu, a schimbat atât ambalajele produselor sale, dar și grafica.

 

Adaptate noilor cerințe ale consumatorilor, noile ambalaje oferă dinamism și comoditate, grație design-ului modern, păstrând în același timp caracteristicile produselor care rămân în continuare la cota perfecțiunii, fiind totodată și în concordanță cu cele mai stricte reguli de siguranță alimentară.

 

S.C. Lacto Solomonescu SRL s-a infiintat in anul 1992, desfasurandu-si activitatea pe o suprafata de 40 mp cu un numar de doar 4 angajati, prelucrand zilnic 500 litri lapte si continuand o traditie in familie de doua generatii.

 

De atunci, an de an, investitiile au fost prioritatea numarul unu, efortul de dezvoltare fiind semnificativ, acum deținând cele mai performante tehnologii, complet automatizate.

 

Spatiile de productie ocupa o suprafata de 4.000 mp iar intreaga activitate a firmei se desfasoara pe mai bine de 50.000mp, un numar mediu de 200 angajati, iar capacitatea zilnica de productie este de 150.000 litri lapte.

 

Intreaga activitate, care începe de la colectarea si transportul laptelui, și continuă cu fabricarea si distributia produselor lactate, se desfasoara in sistem integrat al calitatii conform standardelor: SR EN ISO 9001:2008, SR ISO 14001:2004, SR EN ISO 22 000: 2005, FSSC 22.000: 2010 asigurand astfel trasabilitatea produselor realizate.

 

Produsele sub marca Solomonescu detin o cota importanta din cota nationala de piata, iar din anul 2007, firma și-a extins distributia si in afara tarii. Dintre produse, cascavalul Rucar ocupa primul loc in alegerile clientilor revanzatori in ROMANIA.

 

Lacto Solomonescu este o companie 100% romaneasca care produce produse 100% naturale, fara conservanti, fara aditivi, 100% din lapte, fara adaos de grasimi vegetale, in standardele de un sistem de management de calitate: SR EN ISO 9001:20008, SR EN ISO 14001: 2005, FSSC 22.000: 2011.

 

Indagra 2018: Elopak și-a expus soluțiile de ambalare
Autor: meatmilk  /   joi, 1 noiembrie 2018

Unul dintre cele mai interesante standuri din zona tehnologică a târgului Indagra 2018, a fost, cu siguranță, cel al companiei Elopak.   La stand, reprezentanții firmei au purtat numeroase discuții de afaceri cu actuali sau potențiali clienți, cărora le-au fost prezentate soluții precum:   -Pure-Pak Cortons ( pentru...

Multivac investește 35 de mil. euro în dezvoltarea unui Centru de Excelență
Autor: Mircea Demeter  /   luni, 8 octombrie 2018

Multivac va construi un centru de excelență investind 35 de milioane de euro pentru dezvoltarea de tehnologii de porționare și automatizare, ca răspuns la cererea crescândă pentru unitatea de afaceri Slicer.   Hans-Joachim Boekstegers (CEO), Guido Spix (CTO și COO) și Christian Traumann (CFO), Multivac, au participat la o...