Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Lacto Solomonescu schimbă ambalajele, dar produsele rămân la fel: Perfecte!

Autor: Maria Demetriadjoi, 25 octombrie, 2018

Una dintre cele mai prestigioase companii românești de procesare a laptelui, Lacto Solomonescu, a schimbat atât ambalajele produselor sale, dar și grafica.

 

Adaptate noilor cerințe ale consumatorilor, noile ambalaje oferă dinamism și comoditate, grație design-ului modern, păstrând în același timp caracteristicile produselor care rămân în continuare la cota perfecțiunii, fiind totodată și în concordanță cu cele mai stricte reguli de siguranță alimentară.

 

S.C. Lacto Solomonescu SRL s-a infiintat in anul 1992, desfasurandu-si activitatea pe o suprafata de 40 mp cu un numar de doar 4 angajati, prelucrand zilnic 500 litri lapte si continuand o traditie in familie de doua generatii.

 

De atunci, an de an, investitiile au fost prioritatea numarul unu, efortul de dezvoltare fiind semnificativ, acum deținând cele mai performante tehnologii, complet automatizate.

 

Spatiile de productie ocupa o suprafata de 4.000 mp iar intreaga activitate a firmei se desfasoara pe mai bine de 50.000mp, un numar mediu de 200 angajati, iar capacitatea zilnica de productie este de 150.000 litri lapte.

 

Intreaga activitate, care începe de la colectarea si transportul laptelui, și continuă cu fabricarea si distributia produselor lactate, se desfasoara in sistem integrat al calitatii conform standardelor: SR EN ISO 9001:2008, SR ISO 14001:2004, SR EN ISO 22 000: 2005, FSSC 22.000: 2010 asigurand astfel trasabilitatea produselor realizate.

 

Produsele sub marca Solomonescu detin o cota importanta din cota nationala de piata, iar din anul 2007, firma și-a extins distributia si in afara tarii. Dintre produse, cascavalul Rucar ocupa primul loc in alegerile clientilor revanzatori in ROMANIA.

 

Lacto Solomonescu este o companie 100% romaneasca care produce produse 100% naturale, fara conservanti, fara aditivi, 100% din lapte, fara adaos de grasimi vegetale, in standardele de un sistem de management de calitate: SR EN ISO 9001:20008, SR EN ISO 14001: 2005, FSSC 22.000: 2011.

 

Romprix participă la Meat.Milk 2019
Autor: meatmilk  /   miercuri, 24 aprilie 2019

Firma Romprix, care activează în domeniul etichetării, va fi prezentă la conferința internațională Meat.Milk 2019, eveniment care se va desfășura la Hotel Alpin din Poiana Brașov în zilele de 30 și 31 mai.   Activitatea începută în 1994, precum şi o politică managerială în care cumpărătorul este întotdeauna pe...

Tetra Pak face transferul la Industry 4.0
Autor: Mircea Demeter  /   joi, 18 aprilie 2019

Tetra Pak a lansat o platformă conectată, transformând cutiile de lapte în ambalaje digitale, făcând astfel transferul la Industry 4.0. Mutarea vine după ce compania a efectuat studii pilot cu clienți din Spania, Rusia, Republica Dominicană și India, constantându-se o creștere a vânzărilor de 16%, printr-o simplă campanie de...