Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

LaDorna a adoptat etichetarea Color-Code

Autor: meatmilkmarți, 6 decembrie, 2016

LaDORNA a fost printre primele branduri care s-au adaptat cerintelor acestui asa-numit „nou consumator”; este primul care a lansat pe piata din Romania laptele UHT si, respectiv, prima gama completa de produse romanesti BIO. La fel de relevant, LaDORNA este singurul brand romanesc de lactate care are in portofoliu laptele fara lactoza.

 

In prezent, LaDORNA isi intareste statutul de brand cu viziune moderna printr-o noua identitate vizuala care accentueaza valorile centrale ale brandului – respectul, bunatatea si puritatea.

 

Realizata de Brandtailors, aceasta vine ca urmare a unei cercetari ample de piata, optandu-se in cele din urma pentru o solutie care pastreaza traditionalul romanesc, reflectandu-l prin intermediul unei arhitecturi de design contemporane si unitare.

 

Schimbarea strategica de imagine a brandului are obiectivele de a alinia intreaga gama de produse lactate LaDORNA (lapte, smantana, unt, branzeturi, iaurt, BIO) sub acelasi concept.

 

Totodata, s-a vizat diferentierea brandului in perspectiva consumatorului de la raft imbracand ambalajele produselor din fiecare categorie in culorile, peisajele si personajele Tarii Dornelor.

 

Fiind lider in piata lactatelor din Romania si expert in produse lactate de calitate (potrivit feedback-ului provenit de la consumatorii romani, via QUDAL), brandul a pastrat, insa, anumite elemente – cum ar fi color code-urile prezente in interiorul fiecarei categorii de produse (color code-ul indicand nivelul de grasime al produsului; de pilda, rosu – high fat, blue – low fat).

 

„LaDORNA detine unul dintre cele mai largi portofolii de produse lactate din Romania. Ne mandrim cu calitatea deosebita a acestora si, iata ca astazi ne dorim ca acest brand al intregii familii sa continue sa isi spuna povestea si prin intermediul unei identitati vizuale noi, unice, mai apropiate de valorile LaDORNA – respect, bunatate, puritate. Designul contemporan a luat nastere si ca urmare a feedback-ului venit de la consumatorii romani”, a declarat  Monica Radulescu (Marketing Director Dorna Lactate Lactalis Romania), citată de Iquads.

 

„Cel mai important aspect al proiectului de rebranding LaDORNA este ca transfera celebrii asociatori traditionali ai brandului catre o retorica vizuala cat se poate de contemporana, reconfirmand pentru LaDORNA una dintre cele mai puternice pozitii din piata romaneasca de lactate.” – Andreea Florea (Managing Partner, Brandtailors).

 

Astfel, continuandu-si parcursul intr-o directie contemporana – de data asta, printr-o noua imagine, unitara si modernizata – brandul isi declara deschiderea spre inovatii viitoare, atat la nivel de produs, cat si de design.

 

Echipele care au participat la proiect

 

Din partea Lactalis Romania: Monica Radulescu (Director Marketing Dorna Lactate), Claudia Voicu (Senior Brand Manager Dorna Lactate); Daniela Banica (Senior Brand Manager); Mihaela Haralambie (Junior Brand Manager);

 

Din partea Brandtailors: Anca Niculae (Project Manager & Partner), Andra Morariu (Account Manager), Andreea Florea (Managing Partner), Marian Georgescu (Junior Brand Designer), Melania Moisi (Creative Partner), Mihai Parpalea (Desktop Publisher & Partner).

Domnul Marko Arola-Suedia, va fi speaker al Conferinței Meat Milk
Autor: meatmilk  /   joi, 12 aprilie 2018

Domnul Marko Arola, din Suedia, va fi unul dintre oaspeții de seamă ai Expo-Conferinței Internaționale Meat.Milk, care își va derula lucrările în zilele de 10 și 11 mai la Hotel Alpin din Poiana Brașov, sub titlul ”Reconfigurarea sectoarelor de carne și lapte ale României, față de noile realități ale pieței”. Participarea...

GfK: La ce se uită românii când citesc etichetele alimentelor?
Autor: meatmilk  /   vineri, 10 noiembrie 2017

(Comunicat) Aproape jumătate dintre consumatorii la nivel global, declară că atunci când citesc etichetele despre conținutul produselor pe care le consumă iau în calcul în primul rând să fie fără zahăr și fără ingrediente modificate genetic. Românii sunt și ei atenți la acest din urmă aspect, dar și la conținutul redus de...