Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Lansarea brandului ”Pescăria din Transilvania – DORIPESCO”

Autor: Ilie Stoianmarți, 19 martie, 2013

1 aperitiv din peste cu castravetiDoripesco a lansat o nouă gamă de produse: „PESCĂRIA DIN TRANSILVANIA – DORIPESCO”, aceasta adresându-se tuturor consumatorilor care îşi doresc o masă cu delicioase preparate pescăreşti. Noua gamă, „PESCĂRIA DIN TRANSILVANIA – DORIPESCO”, cuprinde şapte produse, atât tartinabile, cât şi produse cu sosuri:

 

2 zacusca pescareasca-Aperitiv din peşte cu castraveţi

-Salată de icre pescărească:

-Salată de icre pescărească cu ceapă

-Zacuscă pescărească

-Salată pescărească în sos tomat

-Paprikas pescăresc

-Chifteluţe pescăreşti

 

3 paprikas pescaresc„Noua gamă de produse, PESCĂRIA DIN TRANSILVANIA – DORIPESCO, a fost creată după cerinţele pieţei şi ale clienţilor. Astfel, noile produse se evidenţiază printr-un ambalaj viu colorat şi apetisant prin sugestia de servire; noi reţete cu adevărat savuroase, în cadrul cărora se foloseşte acelaşi peşte autohton de calitate superioară; preţ accesibil tuturor consumatorilor şi gramaje care variază între 100 şi 160 grame. În plus, această gamă de produse pescăreşti vine ca o noutate pe piaţa românească, cuprinzând atât produse tartinabile (Aperitiv din peşte cu castraveţi, Salată de icre pescărească, Salată de icre pescărească cu ceapă şi Zacuscă pescărească), cât şi produse cu delicioase sosuri (Salată pescărească în sos tomat, Paprikas pescăresc şi Chifteluţe pescăreşti), pe care le puteţi consuma direct, fără a necesita o preparare prealabilă. Simplu, rapid, gustos şi delicios!” (Alina Nistorescu – Director Marketing Doripesco).

 

Comercializarea noilor produse se realizează atât prin pescăriile Doripesco (pieţele braşovene Astra şi Tractoru, pescăria din Hălchiu, pescăriile de lângă unităţile turistice Doripesco: Complex Turistic Doripesco – DN 13, km25; Restaurant Casa Păstrăvarului – DN 13, km33; Pensiunea Poiana Râşnoavei – DN73A, km14), cât şi prin lanţurile de supermarketuri în care deja se găsesc produsele Doripesco, iar în curând şi în lanţurile de hipermarketuri din întreaga ţară.

 

4 salata pescareasca in sos tomatDoripesco este prima companie românească construită pe principiile pisciculturii multifuncţionale, deţinătoare a 415 ha luciu de apă. Compania Doripesco este orientată atât pe creşterea peştelui (păstrăv, nisetru, crap şi sânger/novac), cât şi pe prelucrarea acestuia în secţia de procesare. Doripesco închide lanţul producţiei, prin desfacerea în diferite forme: prin cele 3 restaurante proprii cu specific pescăresc, prin cele 6 pescării şi prin reţeaua de distribuţie naţională. „Doripesco este o afacere de familie dezvoltată cu pasiune şi devotament, cu dragoste pentru profesie şi respect pentru natură. Ne-am străduit şi am reuşit cu succes să îmbinăm producţia de peşte cu pescuitul sportiv şi turismul de profil.” (Ing. Dorin Crizbăşan – Director General Doripesco).

 

Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să ne contactaţi utilizând următoarele coordonate:

Ruxandra Coc,

Director Dezvoltare

Tel.: 0728 288 702

E-mail: ruxandra.coc@doripesco.ro

Alina Nistorescu,

Director Marketing

Tel.: 0720 110 962

E-mail: marketing@doripesco.ro

Carnea de porc, primul loc în Top-ul importurilor
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 19 ianuarie 2015

Carnea de porc a ocupat primul loc în Top-ul importurilor de produse agroalimentare, în primele 10 luni ale anului 2014 Carnea de porc a ocupat primul loc în topul importurilor de produse agroalimentare în perioada 1 ianuarie - 31 octombrie 2014 cu o cantitate de 129.000 de tone, în creştere cu 7 procente faţă de aceeaşi perioadă din...

Cris Tim va investi 5 mil. de euro în dezvoltarea producției ready-meal
Autor: Maria Demetriad  /   vineri, 16 ianuarie 2015

Cris Tim va investi 5 milioane de euro în dezvoltarea producției ready-meal, segment care a crescut cu 30% anul trecut, a declarat Radu Timiş, preşedintele grupului. Totodată, activitatea companiei se va extinde și în zona vinificației, investind alte 2,5 milioane de euro în ”Crama Butic”. "În acest an investim aproximativ 3...