Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Licitatiile independente sustin piata halal si kosher

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Furnizorii independenti de carne britanici, care asigura in jur de 40 de procente din comertul insular in domeniul carnii rosii, considera ca o retea prospera de ringuri de licitatii pentru animalele vii reprezinta un factor vital al asigurarii profitabilitatii afacerilor lor.

Cresterea cererii de carne de tip Halal este importanta atat pentru sectorul independent dar si pentru producatorii de animale vii din Marea Britanie. Importanta acestui sector a devenit atat de mare incat asociatia profesionala a producatorilor de carne de vita si de miel a decis infiintarea unui departament special pentru carnea de tip Halal.

Acest sector al consumatorilor este flexibil si membrii asociatiei sunt nevoiti sa indeplineasca cerintele consumatorilor de carne Halal. Iar acesti consumatori prefera sa obtina carnea necesara de la licitatii, aceasta deoarece le ofera mai multe posibilitati de alegere decat ar avea la dispozitie la contractele ferme sau direct de la fermieri.

Mai mult, solicitantii pot sa-si achizitioneze marfa conform solicitarilor lor de cantitate si calitate. La fel, presedintele asociatiei firmelor organizatoare de asemenea licitatii a spus ca acest tip de comert ofera transparenta dar si flexibilitate, ceea ce permite cumparatorilor sa isi asigure cele mai bune afaceri.

Parmalat va cumpăra Kraft Heinz Cheese-Canada, pentru 1,62 miliarde de dolari
Autor: meatmilk  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

Grupul Parmalat face investiții semnificative în producția canadiană de lactate, prin achiziționarea diviziei de brânzeturi Kraft Heinz Canada, inclusiv a mărcilor Cracker Barrel, P'tit Quebec și aMOOza.   Parmalat, controlat de Lactalis-Franța, a anunțat că va adăuga mai multe branduri noi în portofoliul său, odată cu...

Drupa 2020: Tendințe în tehnologia imprimării ambalajelor
Autor: Ilie Stoian  /   miercuri, 14 noiembrie 2018

AIPIA (Asociația Industriei de Ambalaje Active & Inteligente), colaborează intens cu organizatorii târgului cu Drupa 2020, pentru a prezenta ultimele tendințe și tehnologii Active & Intelligent Packaging.   În acest sens, Eef de Ferrante, CEO al AIPIA, a vorbit în cadrul Congresului Mondial al Asociației, care s-a...