Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Lidl: Cea mai mare creştere a cifrei de afaceri din retail

Autor: Meat MIlkluni, 18 noiembrie, 2013

Un raport al Consiliului Concurenţei arată că retailerul german Lidl, intrat pe piaţa locală în 2011 prin preluarea Plus Discount, a urcat pe locul trei în topul retailerilor din România, fiind depăşit doar de Kaufland şi Carrefour, fiecare cu afaceri de peste un miliard de euro. Topul nu ia în calcul rezultatele lanţurilor cash & carry (Metro Cash&Carry şi Selgros).

Conform raportului Concurenţei, Lidl a depăşit lanţuri precum Real şi Auchan, ceea ce înseamnă că nemţii au avut afaceri de peste 650 mil. euro. Afacerile grupului german au fost în 2011 de până în 400 mil. euro, ceea ce înseamnă o creştere de peste 64% anul trecut. Lidl nu a publicat rezultatele aferente anului 2012 pe Ministerul de Finanţe, noteaza Ziarul financiar.

Următoarea creştere însemnată a venit din partea Mega Image, care în 2012 îşi mărise afacerile cu 36,8%, la 394 mil. euro. Pe locul trei în topul celor mai agresivi retaileri s-a clasat Auchan, cu un spor de 18,8% a cifrei de afaceri. (Mai multe, pe www.zf.ro)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...