Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Lidl a contabilizat în 2013 o cifră de afaceri de 48,9 md euro

Autor: Meat MIlkmiercuri, 23 aprilie, 2014

In timp ce alte companii dau vina pe mersul economiei europene pentru performantele lor slabe, afacerile Schwarz Group au crescut cu doua cifre anul trecut. Potrivit declaratiilor companiei, citate de Planet Retail, vanzarile nete ale grupului au crescut cu 10%, pana la peste 74 miliarde de euro in anul financiar 2013, care s-a incheiat la 28 februarie 2014. Cifra de afaceri a discounterului Lidl a urcat de la 48,9 miliarde euro la aproximativ 54 miliarde euro.

Performanta este cu atat mai notabila cu vorbim in termeni comparabili, avand in vedere ca numarul total de magazine nu a crescut decat cu 0.3%, reteaua numarad in prezent 9.875 de unitati.  In Germania, vanzarile Lidl s-au majorat cu 9% pana la circa 18 miliarde euro, informeaza Magazinul Progresiv.

Divizia de hypermarketuri Kaufland a performat si ea bine, vanzarile atingand pragul de 20 miliarde euro, de la 18,7 miliarde euro cat au fost in 2012. Numarul total de magazine a crescut cu 3,6% pana la 1.150. Grupul nu a dezvaluit nimic insa cu privire la profit, dar Klaus Gehrig (foto), CEO-ul companiei, a declarat pentru un ziar local ca acesta “a fost in linie cu vanzarile”.(Mai multe, pe www.magazinulprogresiv.ro)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...