Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Lidl continuă campania ”Odă carnivorilor”

Autor: Meat MIlkmiercuri, 3 septembrie, 2014

Toata lumea a innebunit cu veganisme, lacto-vegetarianisme, pescetarianisme si raw foodismele in ultima vreme. Cum era de asteptat, carnivorii aveau nevoie sa-si reafirme identitatea. Desigur, campania Lidl este menita sa incurajeze consumul de carne dar si sa contracareze tendinta de alunecare a optiunilor spre zonele mai sus amintite.

Iata manifestul care razbuna carnivorii, care oricum compun o majoritate covarsitoare din populatia Romaniei. 93% dintre romani au carne in gospodarie si 38% cumpara carne proaspata o data pe saptamana, cum reiese din raportul de cercetare ”In bucataria romanilor”. De la raft in farfurie, realizat de Nielsen sub umbrela SMARK Research.

Pe langa spotul-manifest, campania se desfasoara printr-o aplicatie-test care-ti spune ce tip de Grillatarian esti, si unde utilizatorii sunt incentivati cu premii din universul grataragiului.

Promovata pe Facebook campania a luat amploare, fantezia vizitatorilor spunandu-si cuvantul. De exemplu, daca esti „Miciatarian”, ti se spune ca „Pe langa mustar, stii cu ce mai merg bine micii? Cu LIKE-urile”. Sau „Un maestru trebuie sa ofere din intelepciunea sa – da-i un share rezultatului.”, de la Grillatarianul Certificat. Si mai avem. Intri la Grillatarienii Sofisticati? Inseamna ca „Unii oameni te pot considera pretentios, dar acei oameni nu te intereseaza.” Si tot asa.

Campania LIDL a fost gandita de MRM Worldwide Romania (de la concept la implementare), alaturi de Momentum (BTL) si MediaPost Hitmail (marketing direct). Sandra Bold (Copywriter, MRM). (Mai multe, pe www.iqads.ro)

În 2015, Profi și Mega Image vor deschide 200 de magazine
Autor: Meat MIlk  /   marți, 6 ianuarie 2015

Profi și Mega Image și-au propus ambiții mari de extindere pentru anul 2015 și vor deschide 200 de magazine. Pentru atingerea acestui obiectiv, lanţurile de supermarketuri şi-au bugetat pentru acest an circa 100 de deschideri fiecare, cele două reţele urmând a se bate pentru titlul de campionul expansiunii, titlu câştigat în fiecare...

Viitor incert pentru Billa România, în 2015
Autor: Maria Demetriad  /   luni, 8 decembrie 2014

Potrivit ultimelor informații care circulă în piață, anul 2015 pare a fi incert pentru Billa România, germanii de la Rewe făcând primii paşi către vânzarea supermarketurilor Billa, rețeaua ajungând a fi cel mai mic jucător din comerţul modern local În prezent, Billa România deține doar puțin peste 80 de magazine, cu un volum de...