Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Lidl isi testeaza produsele cu ajutorul retelelor de socializare

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Portivit Modern Buyer, discounterul german Lidl,detinut de Schwarz Group, deruleaza pe pagina
sa de Facebook un sondaj in randul fanilor sai, cu scopul de a testa doua dintre produsele private label,
scrie planetretail.net. Consumatorii trebuie sa dea like paginii Lidl de pe reteaua de socializare,
pentru a avea sansa sa testeze articolele. Cei selectati vor primi mostre de detergent de vase W5
sau de suc de portocale Vitafit, impreuna cu un chestionar. Potrivit Horizont.net, Lidl intentioneaza
sa desfasoare mai multe teste de consumator, pentru a evalua si a imbunatati calitatea particolelor sale
private label. Lidl Germania are, in acest moment, peste 577.000 de fani pe Facebook, mai mult decat
oricare retailer german.

Aceasta ar fi o noua abordare in strategia retailerilor de a implica consumatorii in luarea deciziilor legate
de brandurile proprii. In toamna anului trecut, grupul francez Carrefour si-a reproiectat si imbunatatit metodele
de testare, oferind consumatorilor un rol important in aprecierea calitatii articolelor proprii. Astfel, compania
a anuntat ca pana la sfarsitul lui 2012, aproape 5.000 de produse din gama Carrefour vor fi evaluate
prin Carrefour Test Panel. Mai multe detalii despre acest proiect, in articolul Carrefour Franta: Consumatorii,
implicati in strategia de brand propriu. Despre ceea ce de cativa ani de numeste Social Media Marketing,
cititi in numarul din februarie al revistei Modern Buyer,intr-un material dedicat activitatii retailerilor, prezenti in
Romania, pe reteaua de socializare Facebook.

Pe a respins cererea pentru identificarea electronica obligatorie la bovine
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

Potrivit GlobalMeatnews.com, membrii Parlamentului European au respins cererea de a face obligatorie identificarea electronica a bovinelor in UE. Membrii Parlamentului au votat pentru sustinerea propunerii Comisiei Europene de a face identificarea electronica a bovinelor voluntara in cadrul sesiunii de plen de ieri (11 sept) din Strasbourg,...

De unde provine carnea pentru kfc romania?
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

Capital informeaza ca, la un eveniment organizat de KFC Romania in cinstea deciziei de a pastra sandvisul Brazer in meniul permanent, reprezentantii lantului de restaurante si-au declarat intentia de a inaugura mai multe spatii de tip drive-through si de a aduce noi produse in meniul romanesc. In prezent, KFC Romania are trei restaurante...