Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Lidl isi testeaza produsele cu ajutorul retelelor de socializare

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Portivit Modern Buyer, discounterul german Lidl,detinut de Schwarz Group, deruleaza pe pagina
sa de Facebook un sondaj in randul fanilor sai, cu scopul de a testa doua dintre produsele private label,
scrie planetretail.net. Consumatorii trebuie sa dea like paginii Lidl de pe reteaua de socializare,
pentru a avea sansa sa testeze articolele. Cei selectati vor primi mostre de detergent de vase W5
sau de suc de portocale Vitafit, impreuna cu un chestionar. Potrivit Horizont.net, Lidl intentioneaza
sa desfasoare mai multe teste de consumator, pentru a evalua si a imbunatati calitatea particolelor sale
private label. Lidl Germania are, in acest moment, peste 577.000 de fani pe Facebook, mai mult decat
oricare retailer german.

Aceasta ar fi o noua abordare in strategia retailerilor de a implica consumatorii in luarea deciziilor legate
de brandurile proprii. In toamna anului trecut, grupul francez Carrefour si-a reproiectat si imbunatatit metodele
de testare, oferind consumatorilor un rol important in aprecierea calitatii articolelor proprii. Astfel, compania
a anuntat ca pana la sfarsitul lui 2012, aproape 5.000 de produse din gama Carrefour vor fi evaluate
prin Carrefour Test Panel. Mai multe detalii despre acest proiect, in articolul Carrefour Franta: Consumatorii,
implicati in strategia de brand propriu. Despre ceea ce de cativa ani de numeste Social Media Marketing,
cititi in numarul din februarie al revistei Modern Buyer,intr-un material dedicat activitatii retailerilor, prezenti in
Romania, pe reteaua de socializare Facebook.

Exportul in ue pune smithfield pe profit
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

Vanzarile Smithfield Foods Romania au crescut cu 10%, la sfarsitul lunii iulie, de la 57,6 milioane de dolari, in perioada similara a anului trecut, la 63,5 milioane de dolari, iar subsidiara a raportat profit de aproape 5 milioane de dolari, anunta Wall Street. Smithfield Foods Romania a obtinut un profit operational de 4,9 milioane de dolari in...

Wolmart se mentine lider mondial la vanzarile de carne
Autor: Meat MIlk  /   miercuri, 30 ianuarie 2013

Potrivit FoodProductionDaily, gigantul american al retailului, Wolmart, se mentine lider mondial in vanzarea carnii si a preparatelor din carne, dupa ce, in trimestrul doi al acestui an a inregistrat un total al vanzarilor, la nivel mondial, la aceste sortimente de 113,5 miliarde de dolari Valoarea vanzarilor reprezinta o crestere de 4,5 %, fata...