Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Lidl lansează serialul on-line „Legende urbane din cămara noastră”

Autor: meatmilkjoi, 7 martie, 2019

(Comunicat) De-a lungul istoriei României, s-au schimbat multe lucruri, însă unul singur a reprezentat o constantă în viețile noastre: bucătăria românească. Gustul autentic românesc însoțește adesea personajul principal în multe povești autohtone, de la idile, prietenii, comploturi, descoperiri inedite și capodopere celebre.

 

Pentru a aduce în prezent tradițiile și poveștile de altă dată, Lidl lansează un serial online interactiv în care publicul poate alege modul în care decurge acțiunea. Ideea creativă este semnată de Mullen Lowe.

 

Lidl este primul retailer care lansează un serial online despre mituri culinare din perioada interbelică, oferind consumatorilor o călătorie în timp, un mod de a interacționa în prezent, cu povești și întâmplări din trecut. Serialul Legendele Urbane din Cămara Noastră spune povești reale sau imaginare din vremurile cosmopolite și pline de inedit ale interbelicului, care au ca punct central bucatele tradiționale românești.

 

Legendele Urbane din Cămara Noastră vor fi transpuse în 4 episoade online, disponibile pe surprize.lidl.ro/camaranoastra.

 

Primul episod al serialului, „Capcană pentru vulpe”, este disponibil deja publicului și spune povestea Măndiței Vulpescu, talentată actriță și cântăreață, care este acuzată și condamnată pentru spionaj, așteptându-și executarea sentinței: închisoare pe viață. Pentru că este, totuși, o artistă celebră, i se îngăduie o ultimă masă copioasă. Mademoiselle Măndița cere pate pe platou boieresc à la Transilvania – o delicatesă știută doar de o româncă de-a noastră.

 

„Provocarea campaniei a fost aceea de a aduce tradiția din trecut, în prezent, evitând clișeele. Nostalgia după România interbelică, un sentiment împărtășit de multe generații, efervescența acelor vremuri, au dus la apariția legendelor urbane din Cămara Noastră. Pentru a aduce și mai mult în prezent poveștile inspirate de bucatele românești, am adăugat în serialul online o componentă prin intermediul căreia consumatorii au posibilitatea de a interacționa cu poveștile noastre, ei putând alege cum decurge sau se încheie povestea“, a declarat Oana Radu (Marketing Director Lidl România).

 

„Am căutat o nouă ușă de intrare în Cămara Noastră și, în același timp, în istoria bucătăriei românești. Dincolo de tradiționalele blide, plaiuri și râuri repezi, am găsit povești un pic mai cosmopolite și mult mai spumoase care merită să fie spuse cu amploare cinematografică. Legendele urbane și miturile noastre culinare sunt acum împreună într-o mini-serie despre mofturi interbelice, trădări monumentale și bucate desăvârșite. Iar unele sunt adevărate. Intrigă la mic dejun, amor la prânz și capricii la cină. Sunt multe episoade de poveste care s-au petrecut în jurul unei mese autentice românești. Bucatele românești au văzut multă dramă, iar brandul Cămara Noastră o aduce la viață pentru românii cu gust pentru seriale“, au declarat Silviu Antohe (Group Creative Director și Mihai Costache, Group Creative Director).

 

Fiecare episod din cel mai nou serial online, Legende urbane din Cămara Noastră, va spune povestea unei legende urbane inspirată de un preparat românesc diferit. Episoadele vor fi lansate pe tot parcursul anului și beneficiază de o campanie 360, care acoperă toate canalele de comunicare – TV, print, online, social media, revistă, PR, in-store.

 

Cele 4 episoade au fost filmate în orașul Sibiu, o destinație strategică pentru bucătăria românească, care anul acesta va fi – Regiune Gastronomică Europeană. Programul care este susținut de Lidl, își propune să facă această regiune cunoscută la nivel european, prin produsele tradiționale și locale și prin modul în care cultura și creativitatea permit îmbinarea armonioasă a trecutului cu viitorul, contribuind astfel la o poziționare mai bună a Sibiului în piețele de producție și consum.

 

La nivel local, Lidl a lansat în 2018, Săptămâna Sibiană, dedicată furnizorilor și producătorilor locali, aducând pe mesele românilor din toată țara produse din această regiune.

 

Fanii produselor Cămara Noastră și a legendelor urbane inspirate din gastronomia românească au și posibilitatea de a câștiga un premiu în valoare de 2.000 euro sau o vacanță la un conac din România, dacă, în perioada 4 – 24 martie 2019, achiziționează un produs din gama Cămara Noastră și înscriu codul de pe bonul fiscal, pe platforma surprize.lidl.ro/camaranoastra.

McCann Worldgroup România, desemnată AGENCY OF THE YEAR
Autor: meatmilk  /   joi, 25 octombrie 2018

(Comunicat) În premieră pentru Festivalul Golden Drum, rețeaua McCann Worldgroup și agenția McCann Worldgroup Romania au fost desemnate NETWORK OF THE YEAR și respectiv AGENCY OF THE YEAR, pentru a 5-a oară fiecare, record absolut în istoria festivalului.   Anterior, McCann Worldgroup Romania a caștigattitlul de AGENCY OF THE...

Elita brandingului internațional vine, în premieră, la București
Autor: meatmilk  /   miercuri, 3 octombrie 2018

Experți în branding de la IBM, ING, Ogilvy și Mastercard vin în România pentru a transmite importanța brandingului strategic la nivelul oricărei afaceri   REBELS AND RULERS este primul eveniment din estul Europei, care abordeaza holistic cele mai importante tematici ale brandingului pentru antreprenori, marketeri și nu...