Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Lidl se pregateste pentru intrarea pe piata din romania

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Retailerul german Lidl a cumparat un teren in Bucuresti, de la PepsiAmericas, pentru a deschide un magazin. Noua proprietate se afla intre cartierele Rahova si Ferentari, intr-o zona pe care marii retaileri au ocolit-o, langa concurenta, reteaua de magazine de discount Penny Market.

Desi foarte zgarcita in anunturi, reteaua de magazine de discount Lidl isi face tot mai simtita prezenta pe piata romaneasca. Inca nu a deschis niciun magazin, insa cumpara terenuri peste tot in tara. Lidl mizeaza in special pe cumparatorii cu venituri mici, vizand zonele mai sarace ale Romaniei, unde alti retaileri nu au indraznit sa deschida magazine, cum este nordul Moldovei, de exemplu.

Compania Lidl face parte din grupul german Lidl & Schwartz, care opereaza in Romania reteaua de hipermarketuri cu politica de discount Kaufland. Primul magazin al retailerului german in Romania va fi deschis in acest an.

Meat.Milk 2019: În ziua de 31 mai, fii prezent la Forum Retail!
Autor: meatmilk  /   marți, 26 martie 2019

Tendințele de globalizare ale piețelor internaționale de carne și lapte se manifestă tot mai pregnant. Puși în fața acestei noi realități, fermierii, procesatorii și retail-ul din România trebuie să își adapteze afacerile. Cum vor reuși să facă acest lucru, în condițiile în care se propune o nouă paradigmă legislativă? Cum...

Când gura bate fundul oii
Autor: Ilie Stoian  /   luni, 25 martie 2019

În luna decembrie a anului trecut, autoritățile de la București anunțau cu bucurie semnarea unui acord cu Regatul Hașemit al Iordaniei, pentru exportul către acea țară a unui număr de 100.000 de ovine.   Anunțul a avut darul să ofere o perspectivă favorabilă ciobanilor români, în condițiile în care, după cum bine...