Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close

Lidl UK anunță un parteneriat cu Müller

Autor: Mircea Demetermarți, 8 ianuarie, 2019

Lidl UK a anunțat că a lansat un parteneriat pentru lactate Grassroots, împreună cu Müller Milk & Ingredients, gest care marchează cea mai recentă dezvoltare a activității, pentru a asigura un lanț de aprovizionare durabilă pentru produse lactate.

 

Parteneriatul urmează angajamentul lui Lidl de anul trecut, de a oferi un contract de preț fix producătorilor de lactate și acoperă toate elementele necesare pentru construirea și asigurarea unui sector durabil.

 

Printr-un program comun Lidl-Müller Direct Next Generation, parteneriatul se axează pe dezvoltarea următoarei generații de producători de lactate din Regatul Unit. Tinerilor agricultori care au semnat, în calitate de ”Ambasadori Lidl”, tipul de contract Grassroots Partnership, le vor fi oferite cursuri de formare, inclusiv ateliere de lucru despre cum să se obțină producții eficiente, precum și posibilitatea de a colabora cu echipele manageriale ale Lidl, pentru a-și îmbunătăți cunoștințele despre comerțul cu amănuntul.

 

Contractul” Müller Direct Fixed Price”, introdus în 2018 cu sprijinul Lidl, oferă deja fermierilor producători lapte, o siguranță reală și încredere pentru viitor.

 

Ca parte a strategiei sale de aprovizionare, Lidl a declarat că se angajează să sprijine producătorii britanici, cu până la două treimi din produsele de bază provenite din furnizori din Marea Britanie.

 

În martie 2017, Lidl a semnat Carta agriculturii britanice „NFU”, pentru a arăta angajamentul față de industria agricolă din Marea Britanie, informează DairyReporter.

Eurobarometru: 60 % dintre cetățenii UE consideră benefic comerțul internațional
Autor: meatmilk  /   luni, 25 noiembrie 2019

Rezultatele unui sondaj Eurobarometru special, publicat de Comisia Europeană, arată că 60 % dintre europeni consideră că ei beneficiază personal de pe urma comerțului internațional, procent care este cu 16 puncte procentuale mai mare decât în urmă cu 10 ani, când s-a efectuat ultimul astfel de sondaj.   Acesta a arătat, de...

Adam Grant-Danone: Consumatorii și-au pierdut încrederea în industria alimentară
Autor: Maria Demetriad  /   joi, 21 noiembrie 2019

Potrivit Dairy Reporter, gigantul alimentar francez Dadone a cerut un spirit de colaborare în industria alimentară și a îndemnat întreprinderile FMCG care operează la nivel mondial să devină certificate ”B Corp”, pentru a se angaja la crearea unui sistem alimentar durabil și la recâștigarea încrederii...