Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

LogisticA: fm romania ia in calcul extinderea masiva

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Compania FM Romania, parte a grupului francez FM Logistic, vrea sa-si extinda operatiunile locale printr-o achizitie, operatiune care ar putea fi initiata cel mai devreme in urmatorii doi ani.

„Avem o lista de tinte. Ne-am facut temele si ne-am uitat spre sectoarele pe care am vrea sa le acoperim in viitor”, a declarat directorul general al companiei, Catalin Olteanu, pentru Ziarul financiar.

El a afirmat ca este luata in calcul atat preluarea unei firme active pe un segment neacoperit in prezent de FM Romania, fie o achizitie mai ieftina, a unui jucator „care nu si-a facut temele foarte bine”, cu probleme, pentru dezvoltarea pe orizontala.

„Ambele variante sunt luate in calcul. (…) Mai repede de 2013-2014 nu va fi. O decizie se ia cam in 6-9 luni din momentul in care noi punem degetul pe o tinta”, a aratat seful FM Romania.

In prezent, FM Romania detine o suprafata de stocare de peste 80.000 de metri patrati si doua platforme logistice, in Dudestii Noi (Timis) si Petresti (Dambovita).

Compania estimeaza in actualul an financiar (aprilie 2012-martie 2013) un avans al afacerilor de la 21 milioane euro la 24 milioane euro, sustinut de dezvoltarea organica a clientilor, cresterea numarului acestora de clienti si imbunatatirea serviciilor de transport. FM Romania are circa 100 de clienti pe segmentul serviciilor de transport si 9 pe zona de depozitare.
Grupul francez FM Logistic, intrat pe piata romaneasca in 2003, estimeaza afaceri de peste 850 milioane euro in actualul an financiar.

Intervenția domnului Petre Daea în Consiliul UE, privind PPA în România
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

Doamnă președinte Domnule comisar Dragi colegi, România de-a lungul istoriei a dovedit și poate dovedi oricând că nu a dat boli nimănui, dar din nefericire a primit. România nu este izvor de pestă porcină, dar este în război cu această boală pe un front de aproape 1400 de km la granița de răsărit a Uniunii...

Lidl susține programul VIA, destinat tinerilor afectați de cancer
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Izolarea este cunoscută ca fiind problema numărul unu cu care se confruntă tinerii adulți atunci când au de a face cu un diagnostic precum cancerul.   ,,VIA – aplicația mobilă concepută pentru a conecta persoane și pentru a crea conexiuni umane între tinerii adulți care se luptă cu cancerul astfel încât...

LogisticA: fm romania ia in calcul extinderea masiva

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Compania FM Romania, parte a grupului francez FM Logistic, vrea sa-si extinda operatiunile locale printr-o achizitie, operatiune care ar putea fi initiata cel mai devreme in urmatorii doi ani.

„Avem o lista de tinte. Ne-am facut temele si ne-am uitat spre sectoarele pe care am vrea sa le acoperim in viitor. (…) La ora asta se fac niste socoteli”, a declarat directorul general al companiei, Catalin Olteanu, pentru Ziarul financiar.

El a afirmat ca este luata in calcul atat preluarea unei firme active pe un segment neacoperit in prezent de FM Romania, fie o achizitie mai ieftina, a unui jucator „care nu si-a facut temele foarte bine”, cu probleme, pentru dezvoltarea pe orizontala.

„Ambele variante sunt luate in calcul. (…) Mai repede de 2013-2014 nu va fi. O decizie se ia cam in 6-9 luni din momentul in care noi punem degetul pe o tinta”, a aratat seful FM Romania.

In prezent, FM Romania detine o suprafata de stocare de peste 80.000 de metri patrati si doua platforme logistice, in Dudestii Noi (Timis) si Petresti (Dambovita).

Compania estimeaza in actualul an financiar (aprilie 2012-martie 2013) un avans al afacerilor de la 21 milioane euro la 24 milioane euro, sustinut de dezvoltarea organica a clientilor, cresterea numarului acestora de clienti si imbunatatirea serviciilor de transport. FM Romania are circa 100 de clienti pe segmentul serviciilor de transport si 9 pe zona de depozitare.
Grupul francez FM Logistic, intrat pe piata romaneasca in 2003, estimeaza afaceri de peste 850 milioane euro in actualul an financiar.

GfK: România are cea mai scăzută prognoză economică din Europa
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Sentimentul consumatorilor din cele 28 state UE s-a îmbunătățit ușor în trimestrul al doilea din 2018. În iunie, acesta a ajuns la 23,2 puncte, în creștere cu 2,6 puncte față de valoarea din martie. Este cel mai înalt nivel din noiembrie 2017 până în prezent. Înclinația medie către cumpărare în UE a scăzut ușor,...

Rezultate financiare bune pentru Danone România, în 2017
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Danone România a înregistrat în 2017 rezultate financiare pozitive, care consolidează o poziție profitabilă, permițând companiei să continue investițiile locale în acest an. Cifra de afaceri s-a ridicat la 497 milioane lei, crescând cu aproximativ 3%, în comparație cu anul 2016.   Evoluția pozitivă din...

Deputații europeni vor un logo pe ambalaj, pentru calitatea duală!
Autor: Maria Demetriad  /   miercuri, 18 iulie 2018

Producătorii ar putea adăuga un logo la ambalajele pentru alimente și băuturi care să spună consumatorilor dacă și conținutul produsului și calitatea acestuia sunt aceleași în toate țările UE, au afirmat europarlamentarii din Comisia pentru protecția consumatorilor.   După cum s-a anunțat, membrii Comisiei parlamentare...

Intervenția domnului Petre Daea în Consiliul UE, privind PPA în România
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

Doamnă președinte Domnule comisar Dragi colegi, România de-a lungul istoriei a dovedit și poate dovedi oricând că nu a dat boli nimănui, dar din nefericire a primit. România nu este izvor de pestă porcină, dar este în război cu această boală pe un front de aproape 1400 de km la granița de răsărit a Uniunii...

Lidl susține programul VIA, destinat tinerilor afectați de cancer
Autor: meatmilk  /   miercuri, 18 iulie 2018

(Comunicat) Izolarea este cunoscută ca fiind problema numărul unu cu care se confruntă tinerii adulți atunci când au de a face cu un diagnostic precum cancerul.   ,,VIA – aplicația mobilă concepută pentru a conecta persoane și pentru a crea conexiuni umane între tinerii adulți care se luptă cu cancerul astfel încât...