Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

LogisticA: fm romania ia in calcul extinderea masiva

Autor: marți, 5 februarie, 2013

Compania FM Romania, parte a grupului francez FM Logistic, vrea sa-si extinda operatiunile locale printr-o achizitie, operatiune care ar putea fi initiata cel mai devreme in urmatorii doi ani.

„Avem o lista de tinte. Ne-am facut temele si ne-am uitat spre sectoarele pe care am vrea sa le acoperim in viitor”, a declarat directorul general al companiei, Catalin Olteanu, pentru Ziarul financiar.

El a afirmat ca este luata in calcul atat preluarea unei firme active pe un segment neacoperit in prezent de FM Romania, fie o achizitie mai ieftina, a unui jucator „care nu si-a facut temele foarte bine”, cu probleme, pentru dezvoltarea pe orizontala.

„Ambele variante sunt luate in calcul. (…) Mai repede de 2013-2014 nu va fi. O decizie se ia cam in 6-9 luni din momentul in care noi punem degetul pe o tinta”, a aratat seful FM Romania.

In prezent, FM Romania detine o suprafata de stocare de peste 80.000 de metri patrati si doua platforme logistice, in Dudestii Noi (Timis) si Petresti (Dambovita).

Compania estimeaza in actualul an financiar (aprilie 2012-martie 2013) un avans al afacerilor de la 21 milioane euro la 24 milioane euro, sustinut de dezvoltarea organica a clientilor, cresterea numarului acestora de clienti si imbunatatirea serviciilor de transport. FM Romania are circa 100 de clienti pe segmentul serviciilor de transport si 9 pe zona de depozitare.
Grupul francez FM Logistic, intrat pe piata romaneasca in 2003, estimeaza afaceri de peste 850 milioane euro in actualul an financiar.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...

LogisticA: fm romania ia in calcul extinderea masiva

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Compania FM Romania, parte a grupului francez FM Logistic, vrea sa-si extinda operatiunile locale printr-o achizitie, operatiune care ar putea fi initiata cel mai devreme in urmatorii doi ani.

„Avem o lista de tinte. Ne-am facut temele si ne-am uitat spre sectoarele pe care am vrea sa le acoperim in viitor. (…) La ora asta se fac niste socoteli”, a declarat directorul general al companiei, Catalin Olteanu, pentru Ziarul financiar.

El a afirmat ca este luata in calcul atat preluarea unei firme active pe un segment neacoperit in prezent de FM Romania, fie o achizitie mai ieftina, a unui jucator „care nu si-a facut temele foarte bine”, cu probleme, pentru dezvoltarea pe orizontala.

„Ambele variante sunt luate in calcul. (…) Mai repede de 2013-2014 nu va fi. O decizie se ia cam in 6-9 luni din momentul in care noi punem degetul pe o tinta”, a aratat seful FM Romania.

In prezent, FM Romania detine o suprafata de stocare de peste 80.000 de metri patrati si doua platforme logistice, in Dudestii Noi (Timis) si Petresti (Dambovita).

Compania estimeaza in actualul an financiar (aprilie 2012-martie 2013) un avans al afacerilor de la 21 milioane euro la 24 milioane euro, sustinut de dezvoltarea organica a clientilor, cresterea numarului acestora de clienti si imbunatatirea serviciilor de transport. FM Romania are circa 100 de clienti pe segmentul serviciilor de transport si 9 pe zona de depozitare.
Grupul francez FM Logistic, intrat pe piata romaneasca in 2003, estimeaza afaceri de peste 850 milioane euro in actualul an financiar.

În 2017, Agricola Bacău a avut o cifră de afaceri de 401,3 milioane de lei
Autor: meatmilk  /   vineri, 23 februarie 2018

(Comunicat) Vânzările de carne de pasăre ale companiei AGRICOLA Bacău au totalizat în volum, în 2017, 42.110 tone, cu 2% mai mult față de anul precedent (41.265 tone) și cu 6,2% în valoare, în condițiile unei ușoare creșteri a prețului mediu. Cifra de afaceri înregistrată de Agricola Internaţional SA Bacău în 2017 este de...

Noi soluții pentru deserturile lactate ”low fat”
Autor: Cristina Gavrilut  /   vineri, 23 februarie 2018

Întotdeauna, indiferent de categoria de consumatori la care ne referim, deserturile din lapte au fost un răsfăț. Însă, cu precădere pentru milenieni, dar și pentru celelalte grupe de amatori de astfel de delicii, grija pentru sănătate și dorința de a consuma un aliment care să le aducă beneficii a crescut de la an la an. De aici, și...

Parlamentul European a schimbat Normele privind comerțul on-line și off-line!
Autor: Nora Marin  /   vineri, 23 februarie 2018

Comisia pentru Piața internă și Protecția Consumatorilor a Parlamentului European (IMCO), a votat în adta de 22 februarie cu privire la ”Armonizarea normelor privind garanțiile și contractele de consum pentru vânzarea online și offline a bunurilor”.   Textul IMCO reflectă un compromis politic și armonizează durata...

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...