Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Măcelăriile și rotiseriile hipermarket-urilor au avut vânzări de 500 mil. euro

Autor: Maria Demetriadmiercuri, 20 iulie, 2016

Vânzările realizate de hipermarketuri din segmen­te­le de rotiserie, brutărie proprie, măcelărie şi din vitrinele asis­tate au depăşit anul trecut 2 mld. lei (cca 500 mi. euro), având o con­tri­buţie de 10% la totalul businessurilor de profil din România.

 

Afacerile realizate de „bucătăriile proprii“ ale lan­ţurilor de hipermarketuri au crescut constant an de an, odată cu expansiunea şi cu orientarea clienţilor către aceste produse. Avansul veniturilor a fost de 14% anul trecut, însă încasările sunt duble faţă de 2008.

 

„Retailerii se orientează tot mai mult către aceste vi­tri­ne asistate pentru că vor să atragă clienţi care sunt gră­biţi, care vor să mănânce ceva la birou şi nu mai au timp să îşi gătească. Consumatorul ţintă este de regulă tânăr, ocupat şi din mediul urban“, explică un executiv de top din comerţul mo­dern.

 

El adaugă că vânzările de mezeluri de la vitrina asis­tată nu intră în competiţie cu cele de la raft, clientul fiind dife­rit. „Mai mult, comportamentul de consum s-a schim­bat şi astăzi clientul nu mai cumpără o caserolă de mici sau un salam, ci doar cât consumă într-o zi sau două“, adaugă el.

 

Pe piaţa locală există peste 180 de hipermarketuri îm­păr­ţite între cinci reţele, respectiv Kaufland (108 unităţi), Auchan (33), Carrefour (29), Cora (11) şi Real (4), cu afaceri totale de peste 20 de miliarde de lei. Aceste maga­zine sunt de altfel cele care au şi cele mai dezvoltate vitri­ne asistate şi printre puţinele unităţi din piaţă cu rotisoare şi magazine proprii de tip fast-food, se arată într-o analiză ZF Corporate.

Top-ul vizibilității hipermarket-urilor în on-line, în luna august
Autor: meatmilk  /   luni, 10 septembrie 2018

ZeList Monitor si fbMonitor, platforme de monitorizare si analiza ale companiei TreeWorks, au dat publicitatii Top-ul vizibilitatii hipermarket-urilor, in on-line, pentru luna august 2018.    Top-ul acopera brandurile prezente in online in mai multe categorii, dintre care vi le prezentam pe cele mai importante. Datele pentru...

GfK: În S1, piața de FMGC a crescut cu 8,4 %
Autor: meatmilk  /   vineri, 31 august 2018

Piața bunurilor de larg consum a înregistrat în prima jumătate a acestui an un avânt de 8,4% în comparație cu perioada similară din 2017. Creșterea vine în egală măsură din inflație (+4%, dublu față de prima jumătate a anului trecut, conform Eurostat), cât și din intensificarea volumelor cumpărate.   Alimentele...