Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Madr precizeaza in legatura cu ajutorul de minimis

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Precizari privind punerea in aplicare a Hotararii Guvernului nr.897/2012 privind aprobarea schemei Ajutoare de minimis pentru compensarea efectelor fenomenului de seceta manifestat in anul agricol 2011 – 2012, asupra culturilor agricole care se acorda in agricultura, in sectorul vegetal.

Modalitati de depunere a documentelor in vederea accesarii sprijinului financiar potrivit prevederilor Hotararii Guvernului nr. 897/2012:

Conform prevederilor Hotararii Guvernului nr. 897/2012, cererile se depun de catre solicitant la Directiile pentru agricultura judetene.
Cererile insotite de documentele prevazute in actul normativ pot fi depuse si la Primarii, iar Primariile le transmit la Directiile pentru agricultura judetene.
In situatia in care solicitantii nu detin copia cererii unice de plata pe suprafata pentru anul 2012 eliberata de APIA, Primariile transmit tabelul cu solicitanti la APIA, in vederea eliberarii acestor documente. APIA elibereaza documentele si le transmite la DAJ.
Cererile intocmite de solicitanti impreuna cu celelalte documente prevazute de actul normativ mentionat mai sus sunt trimise de Primarii la Directiile pentru agricultura judetene, pentru a fi anexate documentelor primite de la APIA.
Directiile pentru agricultura judetene preiau cererile de la Primarii si solicita la APIA obtinerea copiei cererii unice de plata pe suprafata pentru anul 2012, in situatia in care aceasta nu se regaseste la documentatia depusa.
Conform cu actiunile intreprinse de fiecare Directie pentru agricultura Judeteana in vederea respectarii termenului si a punerii in aplicare a Hotararii Guvernului nr.897/2012.

Ce trebuie avut in vedere de catre beneficiari pentru a primi ajutorul de minimis

sa exploateaze suprafete de culturi agricole in teren arabil de minim un hectar si maxim 10 hectare, inclusiv;
sa nu renunte la calitatea de producatori agricoli care exploateaza suprafetele de teren pentru care primesc sprijinul in cauza, pe o perioada de trei ani, incepand cu anul in care sprijinul financiar a fost acordat;
sa formuleze cereri de sprijin financiar, la Directiile pentru agricultura judetene si a municipiului Bucuresti in a caror raza teritoriala se afla suprafetele in cauza, in situatia in care un producator agricol detine in exploatatie suprafete de teren arabil care sunt situate in unitati administrativ-teritoriale din judete diferite, cu obligatia incadrarii in plafonul maxim al ajutorului de minimis;
plafonul maxim al sprijinului financiar in cadrul schemelor de minimis, nu poate depasi echivalentul in lei a 7500 euro/ beneficiar/3 ani, potrivit prevederilor art.3, alin (2) din Regulamentul (CE) nr.1535/2007;
primesc ajutorul de minimis atat fermierii care sunt inregistrati in evidentele Agentiei de Plati si Interventie pentru Agricultura cu cereri unice de plata pe suprafata pentru anul 2012, cat si fermierilor care nu sunt cuprinsi in aceste evidente pentru campania de plati pe suprafata 2012;
dovada exploatarii terenurilor si existentei culturilor agricole este evidentiata in adeverinta de la Agentia de Plati si Interventie pentru Agricultura;
exista situatii in care solicitantul sprijinului financiar are culturi agricole in teren dobandit ulterior depunerii formularului de cerere la APIA, in anul 2012 (1 ha constituit din parcele mai mici de 0,3 ha);

Termenul limita pentru depunerea documentelor la DAJ este 15 octombrie 2012.
Sprijinul financiar se acorda, incepand cu data de 1 noiembrie 2012.(Biroul de Presa al MADR)

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...