Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

Magazinele primavara au avut vanzari cu 30% mai mici

Autor: Meat MIlkmiercuri, 30 ianuarie, 2013

Vanzarile retailerului Primavara s-au diminuat anul trecut cu 30% fata de 2008, pana la 112 mil. euro (26,4 mil. euro), spune Mihaela Lupescu, directorul general al retelei de supermarketuri, citata de Ziarul Financiar.

Mihaela Lupescu estimeaza ca 2010 va fi anul consolidarii businessului si nu al extinderii, pe o piata care va resimti contractarea consumului si in primul semestru al acestui an.

Operatorul magazinelor Primavara, compania Can Serv, a renuntat in 2009 la doua locatii din Pitesti si Galati, insa a deschis alte doua magazine, astfel incat a finalizat anul cu 9 unitati, ca si in 2008. Sase dintre acestea sunt localizate in Capitala. Compania mai detine si o fabrica de paine in comuna Clinceni, langa Bucuresti, cu o capacitate de 500 de tone pe luna.

GfK: Creștere pentru bunurile de larg consum, dar pe baza inflației, nu a volumelor!
Autor: meatmilk  /   joi, 22 februarie 2018

(Comunicat) Piața FMCG a înregistrat în 2017 o creștere semnificativă de 7% pentru bunurile de folosință curentă cumpărate pentru consumul casnic.   În spatele aceste evoluții pozitive a pieței a stat majorarea prețurilor ca urmare a inflației și nu creșterea volumelor cumpărate, așa cum s-a întâmplat în 2016. Cu...

Negro investește masiv în publicitate
Autor: Ilie Stoian  /   joi, 22 februarie 2018

Negro, o companie care în anii trecuți s-a remarcat din punct de vedere al promovării prin spot-uri publicitare, prin economia evidentă în producția propriu-zisă a imaginilor, a demarat un program de investiții care, măcar după numele pe care le-a atras, se dovedește a fi cât se poate de consistent.   Din punct de vedere al...