Acest site foloseste cookies.
Prin navigarea pe acest site, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor.
Vezi mai multe detalii
close
Aboneaza-te la newsletter
close

MAGGI, pe primul loc în lume! Yoplait și Activia, pe locul 8 și 9 mondial.

Autor: Ilie Stoianmarți, 21 mai, 2013

MAGGI a fost desemnat brandul numărul 1 în topul brandurilor de produse alimentare în urma cercetării realizate de Kantar Worldpanel, companie internaţională specializată în cercetarea comportamentului de cumpărare al consumatorilor. Studiul a fost realizat în 32 de ţări din lume pe baza obiceiurilor de consum ale cumpărătorilor  de produse FMCG.

Inovaţia a reprezentat unul dintre principalele criterii care au stat la baza poziţionării MAGGI pe locul I în top,  noile  lansări de produse din ultimii ani confirmând acest lucru. Potrivit Kantar, cea mai mare creştere a produselor MAGGI a avut loc pe piaţa din Asia, urmată imediat de tăiţeii instant din India.

MAGGI în topul brandurilor FMCG reprezintă pentru noi o atestare a valorilor noastre, a muncii depuse de echipele din toate ţările unde se regăsesc produsele MAGGI, dar, mai ales, o dovadă de recunoaştere din partea consumatorilor care au înţeles că „gătitul” este mai mult decât atât, este împărtăşirea unor momente culinare speciale cu cei dragi, este pasiune şi este chiar distractiv. Această veste ne-a bucurat foarte mult şi ne-a oferit încredere în dezvoltarea de noi produse atât de necesare în bucătărie,” declară Alina Constantin, Business Manager Culinary MAGGI.

Reuşita MAGGI la nivel internaţional se datorează atât strategiei de fidelizare a consumatorilor actuali, cât şi celei de pătrundere pe pieţe noi, în curs de dezvoltare, cu un număr mare de locuitori. Adaptarea la specificul local al fiecărei regiuni (prin inovarea produsului şi a ambalajului în funcţie de valorile şi tradiţiile din zonă, de preferinţele culinare specifice şi stilurile de viaţă diferite) şi menţinerea unui lanţ de distribuţie eficient au contribuit la crearea unui brand puternic şi apreciat de consumatori, conform studiului Kantar.

Clasamentul brandurilor FMCG a fost realizat cu ajutorul unui instrument nou de cercetare, Consumer Reach Points, implementat de Kantar Worldpanel. Această nouă modalitate de analiză urmăreşte comportamentul consumatorului luând în considerare numărul de gospodării în care se achiziţionează un anumit brand şi frecvenţa cu care acesta este cumpărat.

Despre MAGGI

Prezent în peste 60 de ţări din întreaga lume, MAGGI este unul dintre cele mai importante branduri culinare din România şi face parte din portofoliul Nestlé, lider mondial în industria alimentară. În România, marca MAGGI este prezentă prin MAGGI Secretul Gustului, MAGGI Borş, MAGGI Supe, MAGGI Cuburi, MAGGI Ideea Zilei şi MAGGI Fidelicios.

Pentru mai multe informaţii, vă rugăm accesaţi www.maggi.ro.

Abatoarele franceze sunt în criză accentuată
Autor: Meat MIlk  /   luni, 19 ianuarie 2015

Abatoarele franceze sunt în criză accentuată, potrivit asociației franceze a cărnii SNIV-SNCP. În urma veștii că abatoarele AIM au fost plasate în administrare judiciară săptămâna trecută, SNIV-SNCP a declarat că embargoul rus impus vara trecută a contribuit la o creștere a presiunii competiționale asupra întreprinderilor din...

China interzice importurile de produse avicole din SUA
Autor: Meat MIlk  /   joi, 15 ianuarie 2015

China interzice importurile de produse avicole din Statele Unite, reacționând la recentele apariții ale unor focare de gripă aviară în SUA, prin interzicerea oricăror importuri de păsări, ouă, carne de pasăre și produse de carne de pasăre din această țară, notează Global Meat.   O declarație comună a Ministerului...